El Xitxarel·lo multiplica per vuit la producció de vi blanc i estudia comercialitzar cava i ratafia

ACN Olèrdola.-La marca El Xitxarel·lo ha multiplicat per vuit la producció de vi blanc des que ara fa tres anys va irrompre en el sector amb una imatge inusualment descarada. Va aparèixer al mercat amb una producció de 10.000 ampolles i ara se'n comercialitzen 80.000. L'èxit ha dut els seus impulsors a crear el vermut Bandarra i recentment han començat a vendre el vi negre Cabronet -elaborat amb cabernet sauvignon-. El proper pas serà obrir dues botigues a Barcelona i Sant Miquel d'Olèrdola (Alt Penedès) i es preparen per elaborar cava i ratafia. Mentre el sector debat i busca la fórmula per atraure els joves, els creadors d'El Xitxarel·lo defensen que cal "desacomplexar" el món del vi. Aposten fer-ho amb l'humor com a bandera.
El Xitxarel·lo multiplica per vuit la producció de vi blanc i estudia comercialitzar cava i ratafia

El Xitxarel·lo multiplica per vuit la producció de vi blanc i estudia comercialitzar cava i ratafia

ACN Olèrdola.-La marca El Xitxarel·lo ha multiplicat per vuit la producció de vi blanc des que ara fa tres anys va irrompre en el sector amb una imatge inusualment descarada. Va aparèixer al mercat amb una producció de 10.000 ampolles i ara se'n comercialitzen 80.000. L'èxit ha dut els seus impulsors a crear el vermut Bandarra i recentment han començat a vendre el vi negre Cabronet -elaborat amb cabernet sauvignon-. El proper pas serà obrir dues botigues a Barcelona i Sant Miquel d'Olèrdola (Alt Penedès) i es preparen per elaborar cava i ratafia. Mentre el sector debat i busca la fórmula per atraure els joves, els creadors d'El Xitxarel·lo defensen que cal "desacomplexar" el món del vi. Aposten fer-ho amb l'humor com a bandera.