El SCT instal·larà un carril addicional a la C-31 entre el Prat i Bellvitge per facilitar l'entrada a Barcelona durant el matí

Barcelona.- El Servei Català de Trànsit (SCT) i els Mossos d'Esquadra, a partir d'aquest dimarts entre dos quarts de set del matí i fins les deu, habilitaran un carril addicional a la C-31, o Autovia de Castelldefels, entre el polígon Mas Blau (Prat del Llobregat) i Bellvitge per tal d'augmentar la capacitat d'aquesta via, una de les més afectades per la suspensió de la circulació d'algunes línies de trens de Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat. El SCT vol augmentar fins a 900 vehicles per hora la capacitat de l'Autovia de Castelldefels. Per aquest carril només podran circular turismes i vehicles de dues rodes. La mesura es pot veure condicionada pel trànsit i la dimensió de la congestió, per això, el SCT recomana per accedir i sortir de Castelldefels i l'aeroport utilitzar la C-32 sud.
El SCT instal·larà un carril addicional a la C-31 entre el Prat i Bellvitge per facilitar l'entrada a Barcelona durant el matí

El SCT instal·larà un carril addicional a la C-31 entre el Prat i Bellvitge per facilitar l'entrada a Barcelona durant el matí

Barcelona.- El Servei Català de Trànsit (SCT) i els Mossos d'Esquadra, a partir d'aquest dimarts entre dos quarts de set del matí i fins les deu, habilitaran un carril addicional a la C-31, o Autovia de Castelldefels, entre el polígon Mas Blau (Prat del Llobregat) i Bellvitge per tal d'augmentar la capacitat d'aquesta via, una de les més afectades per la suspensió de la circulació d'algunes línies de trens de Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat. El SCT vol augmentar fins a 900 vehicles per hora la capacitat de l'Autovia de Castelldefels. Per aquest carril només podran circular turismes i vehicles de dues rodes. La mesura es pot veure condicionada pel trànsit i la dimensió de la congestió, per això, el SCT recomana per accedir i sortir de Castelldefels i l'aeroport utilitzar la C-32 sud.