El Bicing atén 30.411 queixes, reclamacions i incidències cada mes

Barcelona (ACN).- Les dades del segon semestre del 2008 respecte les comunicacions ateses pel Bicing entre trucades telefòniques, correus electrònics i visites a l'oficina d'atenció a l'usuari mostren que les peticions d'informació són un 39,7% de les 302.601 comunicacions. Les queixes, reclamacions i incidències sumen les 183.469 comunicacions restants ateses, que suposen una mitjana de 30.411 cada mes. Pel que fa al servei d'atenció al client de manera presencial a la plaça Carles Pi i Sunyer BSM assegura que el temps d'espera va passar de 13 a 8 minuts entre el primer i el segon semestre del 2008 i al servei d'atenció telefònica es va passar de 18 a 27 operadors.
El Bicing atén 30.411 queixes, reclamacions i incidències cada mes

El Bicing atén 30.411 queixes, reclamacions i incidències cada mes

Barcelona (ACN).- Les dades del segon semestre del 2008 respecte les comunicacions ateses pel Bicing entre trucades telefòniques, correus electrònics i visites a l'oficina d'atenció a l'usuari mostren que les peticions d'informació són un 39,7% de les 302.601 comunicacions. Les queixes, reclamacions i incidències sumen les 183.469 comunicacions restants ateses, que suposen una mitjana de 30.411 cada mes. Pel que fa al servei d'atenció al client de manera presencial a la plaça Carles Pi i Sunyer BSM assegura que el temps d'espera va passar de 13 a 8 minuts entre el primer i el segon semestre del 2008 i al servei d'atenció telefònica es va passar de 18 a 27 operadors.