Comença la demolició del túnel de Rodalies per construir l'intercanviador de Sagrera-Meridiana

Barcelona (ACN).- Les obres de l'estació de Sagrera-Meridiana continuen a bon ritme amb la demolició de l'antic túnel ferroviari de Rodalies. Els tècnics d'Adif han començat a derruir la vella infraestructura ferroviària per fer lloc a la nova andana de 200 metres de l'intercanviador de Sagrera-Meridiana, que permetrà la connexió entre les línies R3, R4 i R7 de Rodalies amb l'L1, l'L5 i les futures L4 i L9 de la xarxa de Metro de Barcelona. La volta del túnel s'està demolint per trams a sota d'una estructura de calaix de formigó de 370 metres, molt més espaiosa, que acollirà l'andana, els vestíbuls de l'estació i les entrades dels túnels de Metro i Rodalies. L'obra té un pressupost superior als 34 milions d'euros.
Comença la demolició del túnel de Rodalies per construir l'intercanviador de Sagrera-Meridiana

Comença la demolició del túnel de Rodalies per construir l'intercanviador de Sagrera-Meridiana

Barcelona (ACN).- Les obres de l'estació de Sagrera-Meridiana continuen a bon ritme amb la demolició de l'antic túnel ferroviari de Rodalies. Els tècnics d'Adif han començat a derruir la vella infraestructura ferroviària per fer lloc a la nova andana de 200 metres de l'intercanviador de Sagrera-Meridiana, que permetrà la connexió entre les línies R3, R4 i R7 de Rodalies amb l'L1, l'L5 i les futures L4 i L9 de la xarxa de Metro de Barcelona. La volta del túnel s'està demolint per trams a sota d'una estructura de calaix de formigó de 370 metres, molt més espaiosa, que acollirà l'andana, els vestíbuls de l'estació i les entrades dels túnels de Metro i Rodalies. L'obra té un pressupost superior als 34 milions d'euros.