Atenes

Almenys 1.200 passatgers del creuer "Sky Wonder" firmen una reclamació col·lectiva contra la companyia

Almenys 1.200 passatgers que van viatjar d'Istanbul a Atenes amb el creuer "Sky Wonder" sota les conseqüències d'una avaria al sistema elèctric han firmat una reclamació contra la companyia Pullmantur, organitzadora del viatge, segons ha explicat un passatger del vaixell. A causa de l'avaria, l'embarcació va fer gran part del trajecte a una velocitat molt reduïda i va arribar a port aquest dissabte amb dotze hores de retard. A més a més, l'"Sky Wonder" es va quedar sense aigua ni aire condicionat ni cisternes als banys. Pullmantur ha reconegut que no s'ha d'extrapolar la reclamació més enllà del retard, ja que assegura que l'avaria "únicament ha estat operacional".

Actualitzat
En aquest sentit, el director de la flota de Pullmantur, Andrés Molina, ha dit que l'avaria en la connexió de dues calderes del vaixell "no ha afectat la seguretat dels passatgers", tot i que ha lamentat les incomoditats que els ha provocat.

Un passatger de l'"Sky Wonder", Enric Vilà, ha explicat que els problemes van començar quan l'avaria elèctrica els va deixar sense aigua ni aire condicionat ni cisternes als banys. Tot i això, ha dit que no es va sentir en perill en cap moment perquè la mar estava tranquil·la.

Molina va assegurar que la nit d'aquest dissabte l'empresa repararia l'embarcació, de manera que els següents viatgers a pujar-hi podrien fer-ho "amb tota normalitat" i en un vaixell "en perfectes condicions".

Els turistes espanyols asseguren que el vaixell és vell i que tots els seus serveis són antics. "El vaixell té quasi 25 anys, és d'una vellesa extrema, i no es correspon a una embarcació de luxe, ni molt menys", ha assegurat un passatger madrileny. L'"Sky Wonder", construït l'any 1984, va ser notícia per Setmana Santa perquè va quedar encallat al port de Kusadasi, a Turquia.
Anar al contingut