Rècord de temporada per al "Sense ficció", amb "Sagrada Família: el repte de Gaudí", un dimarts que TV3 lidera amb comoditat

Ahir, TV3 va liderar l'audiència, amb una quota del 17,6%, a 5,3 punts de la segona, fa el millor dimarts de la temporada i el segon millor de l'any. Els quatre programes més vistos van ser de TV3 i líders de la franja. A més, el "Sense ficció" va fer el rècord de la temporada i el "TN vespre" va ser el segon més vist del curs

TV3 va tornar a ser, un dia més, la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 17,6%. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 646.000 espectadors i un 30,8% de quota. El va seguir el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, amb 457.000 espectadors i un 30,2% de quota.  

El tercer lloc va ser per al "Sense ficció", que va emetre "Sagrada Família: el repte de Gaudí", que amb 453.000 espectadors, un 23,4% de quota i líder de la franja, va fer el rècord de la temporada. El segueix el  "Cuines", en què Marc Ribas va fer un pulled pork agredolç, que van veure 351.000 espectadors i que va tenir un 23,9% de quota.  

També van destacar el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb 275.000 espectadors i un 20,3% de quota; el "TN comarques", amb Núria Solé, amb 270.000 espectadors i un 23,9% de quota, i l'"Està passant", el programa d'humor dels vespres que condueix Toni Soler, amb 252.000 espectadors i un 14,4% de quota. 

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen en el rànquing amb l'audiència total.) 

#AudiènciesTV3 

 

Anar al contingut