La CCMA reforça l'àrea de Màrqueting i Vendes

El Consell de Govern de la CCMA ha aprovat avui diversos canvis en l'organigrama de l'ens públic audiovisual, amb l'objectiu de potenciar àmbits estratègics com el màrqueting i la diversificació de negoci. A la mateixa sessió, el Consell ha aprovat canvis al departament de Documentals de TV3.
Actualitzat

Àlex Marquina ha estat nomenat director d'àrea de Promoció i Estratègia de marca de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, i Josie Pujadas, nova directora de l'àrea de Diversificació, la unitat que agrupa les línies de negoci més enllà de la publicitat, i des d'avui, també la gestió del Club Super3, dins de la direcció corporativa de Màrqueting i Vendes, que encapçala Martí Patxot.

Pel que fa a Televisió de Catalunya, el Consell de Govern també ha aprovat avui el nomenament de Cristina Muñoz com a cap del departament de Documentals, a l'àrea d'Informatius de TV3.

Àlex Marquina Domènech (Barcelona, 1965) és llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB i professor de màrqueting digital. Fins ara, era cap de Nous Negocis a l'àrea de Comercial i Màrqueting de la CCMA i també n'havia estat director comercial per a l'àmbit de Mitjans Digitals. És vicedegà del Col·legi de Publicitaris de Catalunya i ex president de la IAB (Interactive Advertising  Bureau), associació que engloba el negoci digital a Espanya.

Josie Pujadas Atsarà (Vilafranca del Penedès, 1978) és llicenciada en Periodisme i en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull, Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional per la UAB i Programa InDigital - Executive Education per ESADE. Ha treballat en Màrqueting i Vendes Internacionals de Programes així com també en el projecte del Màster en Innovació i Qualitat Televisives de TV3. Des del 2017 havia assumit les funcions de Cap de Diversificació de Negoci.

Cristina Muñoz Clotet és llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull, titulada en Direcció de Màrqueting per la Universitat Politècnica de Madrid i tècnica en Publicitat per l'Escola d'Administració d'Empreses de Barcelona. Anteriorment, havia estat directora d'Antena i Programació de TV3, cap del departament d'Entreteniment i Culturals, i cap d'Informatius no diaris.

ccma.cat