La Jim és la guanyadora de la segona edició d'"Eufòria"

Jim, guanyadora d'"Eufòria", en una nit de rècord d'audiència amb un 26,2% de quota i 794.000 espectadors

TV3 va liderar el divendres amb un 16,7% de quota de pantalla, a 6,3 punts de distància de la segona cadena més vista. Fins a 2.293.000 persones en total han seguit la segona edició d'"Eufòria" en directe per la televisió.

La guanyadora de la segona edició i Lildami van estrenar la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio, "Jo t'estimo igual". I els presentadors van anunciar la tercera edició d'"Eufòria" a TV3.

La gala final d'"Eufòria" ha batut el rècord d'audiència de la temporada amb un 26,2% de quota de pantalla, 410.000 espectadors de mitjana i una audiència acumulada de 794.000 televidents. 

El minut d'or de la gala va ser a les 23.30 h, quan el programa va assolir el 27,4% de la quota de pantalla i va arribar a anotar fins a 468.000 espectadors.  

"Eufòria" va liderar ahir contundentment la seva franja d'emissió a 15,2 punts de distància de la segona opció, i es va posar al capdavant de tots els targets d'edat, gèneres, poblacions petites i mitjanes i tota la ciutat de Barcelona. A més, destaquen les xifres en el target nens de 4 a 12 anys, que va acumular fins al 49% de quota, i el target joves de 13 a 24 anys, que vas assolir el 28% de quota.  

Fins a 350.000 espectadors van arribar a connectar amb l'espai ""Eufòria" el Twitch", xifra rècord de la temporada, que va ajudar a acumular fins a 862.000 espectadors en aquest canal.  

En total, 2.293.000 espectadors han vist la segona edició d'"Eufòria" en directe per la televisió i, tot seguint la tònica de la primera edició, aquesta ha registrat una quota mitjana del 20,4% i fins a 336.000 espectadors. 

TV3 va ser la cadena més vista de divendres a Catalunya, amb un 16,7% de quota, a 6,3 punts de la segona opció. 

Audiències digitals de rècord 

Un total de 24.904 usuaris únics van veure en directe la gala final als mitjans digitals de la CCMA, l'emissió més vista en directe digital de la segona edició d'"Eufòria". Durant el dia d'ahir, es van fer més d'1.200.000 reproduccions de vídeo a les xarxes socials.  

A més, es va registrar una audiència de 301.784 usuaris únics digitals que van entrar al web d'"Eufòria" i 22.567, a l'app de TV3, durant l'emissió; el dia amb més audiència a la web de les dues temporades del programa. 

El Twitch del programa, amb la conducció de la Carla Rubio i la Nadine Romero i la participació dels concursants de la segona edició d'"Eufòria", va arribar a acumular 7.700 usuaris en un directe d'hora i mitja postgala, l'audiència més alta de tota la temporada d'aquest canal. 

També es van enviar gairebé 7.100 missatges a Twitter comentant el programa, el 98,1% dels quals en to positiu o neutre, una vegada més, la xifra més alta de la segona temporada d'"Eufòria". 

Aquesta segona edició, s'han reproduit més de 30 milions de vegades els continguts d'"Eufòria" a les plataformes digitals, tot doblant el consum de la temporada anterior. I la xarxa social que ha rebut més trànsit amb diferència ha estat Instagram amb 17 milions de reproduccions acumulades.  

De mitjana, prop de 90.000 usuaris únics han vist cada setmana continguts de vídeo d"Eufòria" en directe o a la carta als mitjans digitals de la CCMA, els quals han acumulat 3 milions de reproduccions.  

La gran gala final 

L'última gala de la segona edició d'"Eufòria" va tornar a reunir a tots els concursants per a una actuació inicial d'entrada al plató i que donava el tret de sortida a la nit més emocionant per a les tres finalistes Carla, Alèxia i Jim. A més, les van acompanyar durant tot el programa per ajudar-les amb els seus consells i paraules de suport. 

L'Àlexia va ser la primera en posar a prova les seves habilitats vocals per darrera vegada amb "One night only", de Jennifer Hudson. Per, seguidament, donar pas a la Jim, que va emmudir al jurat amb "Somnis entre boires", de Sangtraït. I, finalment, deixar-li l'escenari a la Carla, que va interpretar la seva espectacular versió de "Don't rain on my parade", de Barbra Streisand.  

Aquest va ser el moment de donar pas a la primera votació, interrumpuda per les actuacions dels coaches i membres del jurat als quals les finalistes van poder jutjar des de la taula del jurat.  

Amb 171.675 vots, rècord històric del programa fins aquell moment, i un 23% del percentatge total, l'Alèxia va ser la primera expulsada de la nit i, per tant, tercera finalista.  

Així, la Carla, amb "Celebrem" de Miki Núñez, i la Jim, amb "I'm outta love" de Anastacia, es van jugar la primera posició, que va decidir el públic amb més de 310.000 vots, tot trencant de llarg el rècord anterior, i uns percentatges molt ajustats del 59% i el 41%.  

La Jim va acabar rebent el premi a la guanyadora d'"Eufòria" 2023 de mans de la triomfadora de l'anterior edició, Mariona Escoda.  

Una nit més de sorpreses 

La darrera gala d'"Eufòria" no es podia celebrar sense el que ha estat un protagonista més del programa: el sobre sorpresa. Aquesta vegada, va servir per confirmar que hi haurà una tercera edició d'"Eufòria" per trobar als millors i les millors cantants de Catalunya i gaudir de l'experiència amb ells a TV3. 

A més, la guanyadora de la segona edició, la Jim, va poder estrenar "Jo t'estimo igual", la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio en col·laboració amb Lildami, cantant i membre del jurat, tot just conèixer el resultat final.  

Pel que fa als artistes convidats, Nil Moliner va ser l'encarregat de mostrar als eufòrics com pot ser triomfar als escenaris fent allò que més t'agrada i interpretant les teves pròpies cançons, com ell mateix va fer amb "Som ocells" i "Dos primaveras". 

 

 

#EufòriaTV3 

 

Anar al contingut