Excel·lents resultats digitals amb els especials sobre les eleccions generals, que superen amb contundència les dades del 2019

Creixen un 40% les pàgines vistes al web de la CCMA respecte les anteriors eleccions generals. L'emissió en directe dels programes electorals de televisió per internet és un 42% superior a les generals del 2019, i un 35%, a les últimes municipals. I l'emissió més vista en directe de la temporada ha estat l'especial sobre els resultats electorals

TV3 i Catalunya Ràdio també van ser el referent informatiu dels catalans als mitjans digitals. 508.100 usuaris únics van accedir durant el dia al portal web de la CCMA, un 23% més que el 28 d'abril del 2019, i van consultar gairebé 2 milions de pàgines vistes, un 40% més.

D'altra banda, 309.510 usuaris únics van accedir a la secció notícies (324.cat) durant la jornada electoral, un 100% més de la mitjana del darrer any. Els dos continguts més consultats al portal són sobre les eleccions, en primer lloc la pàgina dels resultat amb 127.100 pàgines vistes.

I una dada molt destacada són els 118.500 usuaris únics que van seguir l'emissió en directe dels programes electorals de televisió per internet, un 42% superior a la registrada a les eleccions generals d'abril de 2019 i un 35% superior a les eleccions municipals del maig d'aquest any. De fet, l'emissió més vista en directe de la temporada ha estat l'especial sobre els resultats electorals, amb més de 69.000 usuaris únics i aquesta ha estat la millor setmana de consum en directe de TV3 des del juliol del 2022.

Pel que fa al programa especial de les eleccions de Catalunya Ràdio, 16.200 usuaris únics el van escoltar per internet. 

L'app del 324 va registrar una audiència de de gairebé 71.000 usuaris únics, un 47% superior a la mitjana de l'últim any. L'app de TV3 va tenir 45.300 usuaris únics, la millor audiència diària des del 18 de juny de 2022.  

I durant la jornada electoral es van fer 151 publicacions als perfils de 3Cat-CCMA a les xarxes socials. Aquests continguts van tenir 6,5 milions d'impressions i 194.600 reproduccions de vídeo.

I el debat electoral ha estat el programa de TV3 més comentat a les xarxes socials, amb més de 15.100 missatges a Twitter i va ser el més comentat dimarts a tot Espanya.

Rècord setmanal de "Com si fos ahir"

El "Com si fos ahir" fa el rècord d'audiència setmanal des de la seva estrena i tanca la temporada com el programa més vist de la setmana, amb gairebé 120.000 usuaris únics i 488.600 reproduccions.

Els sis vídeos més vistos a la carta són de la sèrie.

Els programes del SX3 entre els més vistos a la carta

L'audiència digital del SX3 continua destacant i situa tres programes en el top 10 dels més vistos a la carta. Són "Titó", amb més de 69.000 reproduccions; "One piece", amb  més de 68.500 i el "MIC que gairebé arriba a les 35.000

#audiènciesTV3

Anar al contingut