"La sort de tenir-te", l'emotiva campanya en el Dia Mundial de la Síndrome de Down

La xarxa també ha recuperat la campanya dels mitjons desaparellats, que una nena escocesa de 5 anys va fer viral l'any passat

RedaccióActualitzat

Aquest 21 de març es commemora el Dia Mundial de la Síndrome de Down, una jornada que l'associació Down España aprofita per reivindicar la inclusió de les persones que tenen aquesta síndrome, i aquest any ho ha fet amb una emotiva campanya.

Sota el lema "La sort de tenir-te", el vídeo, que ha aconseguit més de 400.000 visualitzacions en deu dies, pretén sensibilitzar la societat amb una nena petita que explica com se'n fa càrrec el seu germà gran, de qui diu que "hi ha gent que posa cares estranyes quan el veu", però és "perquè no el coneixen bé".

 

 

 

Moltes persones s'han sumat a la campanya amb l'etiqueta #lasortdetenirte:

Torna la crida dels mitjons desaparellats

Aquest any, a les xarxes, també s'ha recuperat una iniciativa que l'any passat va fer viral la mare de la Chloe, una nena de 5 anys escocesa amb síndrome de Down que cridava tothom a posar-se mitjons desaparellats.

La iniciativa va aconseguir en poc més d'una setmana més de 21 milions i mig de visualitzacions.

 

ARXIVAT A:
Síndrome de Down
Anar al contingut