Barcelona

La moda urbana de mig Europa s'aplega a la fira Bread & Butter, que enguany es fa a Barcelona

A Barcelona, ha obert portes la fira Bread and Butter, que, literalment, vol dir "pa i mantega", però que no té res a veure amb la gastronomia. És un gran aparador de moda urbana on hi ha totes les marques que porten avui els joves de mig Europa. Una fira internacional, pensada per als botiguers, i que es fa a Barcelona perquè és una ciutat -diuen- que marca tendència.

Actualitzat
La moda, més que cap altre producte de consum, no té fronteres. La música i la imatge la transporten arreu del món. Aquest concepte és el punt d'arrencada d'una fira que es considera la més important del món en moda urbana, és a dir, la que porten els més joves i copien els més grans. La idea la van tenir dos alemanys, professionals del sector, que volien eliminar les contradiccions entre la moda que es veu a la passarel·la i la que es compra a les botigues. Dels 50 expositors i 5.000 visitants de la primera edició a Berlín, Bread and Butter ha passat a 650 expositors i 42.000 visitants. Una progressió que contradiu la crisi que viu el sector a Europa, i que justifica que la fira ara obri una segona seu a Barcelona. La convocatòria de Barcelona ha superat, de moment, totes les previsions. Set-cents expositors, arribats d'arreu del món, mostren les seves propostes a la Fira de Montjuïc. TCN, CustoBarcelona i Armand Basi són algunes de les moltes marques catalanes que s'han apuntat a aquesta iniciativa, que es repetirà el mes de gener, amb les col·leccions d'hivern.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut