La cooperativa de Bellaguarda crea una nova marca per comercialitzar el seu oli d'oliva verge extra

Bellaguarda (Garrigues).- La cooperativa Camp i Secció de Crèdit de Bellaguarda ha tret al mercat la nova marca 'Les Trilles' per comercialitzar l'oli verge extra que produeixen els seus associats. El nom, que fa referència a la identificació de les finques d'oliveres de molts dels seus socis, respon a una estratègia de mercadotècnia després de constatar un augment de la valoració dels seus productes. Segons els responsables de la cooperativa, es tracta d'una estratègia comercial que respon a la demanda creixent del consumidor i, en especial, de l'Àrea Metropolitana.

La cooperativa de Bellaguarda crea una nova marca per comercialitzar el seu oli d'oliva verge extra

Bellaguarda (Garrigues).- La cooperativa Camp i Secció de Crèdit de Bellaguarda ha tret al mercat la nova marca 'Les Trilles' per comercialitzar l'oli verge extra que produeixen els seus associats. El nom, que fa referència a la identificació de les finques d'oliveres de molts dels seus socis, respon a una estratègia de mercadotècnia després de constatar un augment de la valoració dels seus productes. Segons els responsables de la cooperativa, es tracta d'una estratègia comercial que respon a la demanda creixent del consumidor i, en especial, de l'Àrea Metropolitana.
Actualitzat