AUDIÈNCIES

TV3 lidera amb contundència les audiències de la Diada 2018

TV3 lidera amb contundència les audiències de l'11 de setembre amb una quota del 21,5%. Tots els programes, líders de les seves franges. Encapçala la llista el "Telenotícies vespre" amb 823.000 espectadors
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

TV3 va liderar amb contundència les audiències de l'11 de setembre amb una quota del 21,5%, el millor resultat en una Diada des del 2013. Tots els programes van liderar les franges des de les 8.00 del matí fins al final del "prime time", a les 24.30. El programa més vist del dia va ser el "TN vespre", amb una quota del 29,2% i 823.000 espectadors.

L'estrena d'"Històries de Palau", en què es descobrien els secrets de l'edifici, la història i el dia a dia de la Generalitat de Catalunya, va ocupar el tercer lloc del rànquing amb 525.000 espectadors i una quota del 22,8%. El van seguir la retransmissió de la Diada Nacional de Catalunya amb una quota del 26,5% i l'espai d'"Anàlisi" de la Diada, que va ser seguit per 430.000 espectadors. El sisè lloc del rànquing va ser pel "TN migdia", que va fer una quota del 23,5%.

Pel que fa al portal de la CCMA, va tenir una audiència de 317.000 usuaris únics, un 30% més que l'11 de setembre del 2017, i un 100% més que el 2016. El consum de vídeo també va aconseguir un increment d'un 32% en relació amb el 2017, amb un total de 568.000 reproduccions.

 

VÍDEOS RELACIONATS