Audiències

La segona temporada de "Polseres vermelles" en xifres

La sèrie ha acabat la segona temporada reunint 684.000 espectadors de mitjana. L'etiqueta #FinalPolseresTV3 va ser "trending topic" mundial (en tercera posició) i "trending topic" a Espanya (en primera posició).

"Polseres vermelles" va acabar la seva segona temporada reunint davant del televisor una mitjana de 684.000 espectadors, amb un 21,6 de quota.  El capítol que posava fi a la temporada i descobria el desenllaç del Lleó després d'abandonar el tractament a l'hospital va ser el segon programa més vist del dia, darrere de la cita setmanal amb l'humor de "Crackòvia".
 
Aquesta segona temporada, de 15 capítols, ha reunit de mitjana 664.000 espectadors i ha fet un 20,6 de quota. Les audiències demostren que, malgrat que ha estat qualificada com una aposta arriscada i una temporada molt dura, els seguidors s'han mantingut fidels als "Polseres". La primera temporada, de 13 capítols, va reunir una mitjana de 514.000 espectadors, amb un 16,1 de quota.
 
"Polseres", a internet
 
La web de "Polseres vermelles" encapçala el rànquing de programes més vistos, amb 500.000 usuaris únics, 2.000.000 de visites i 7.000.000 de pàgines vistes. Pel que fa al consum de vídeos a internet, els vídeos de "Polseres vermelles" també encapçalen el rànquing de programes més vistos.
 
A TV3alacarta, els vídeos de la sèrie han obtingut una mitjana de 205.000 usuaris únics mensuals i 2.600.000 visualitzacions durant tot el període d'emissió de la segona temporada. El capítol 14, el primer de la segona temporada, ha estat el més vist, amb 131.000 usuaris únics i 215.000 visualitzacions.
 
A partir del tercer capítol de la segona temporada va començar la preestrena en directe per internet, a les 19.30, dels capítols. Aquesta emissió ha reunit una mitjana de 13.000 usuaris únics per programa. A això s'ha de sumar Youtube, on els vídeos de "Polseres" han arribat a les 360.000 visualitzacions.
 
Impacte a les xarxes socials

 
L'impacte a les xarxes socials de la segona temporada de "Polseres vermelles" ha fet créixer constantment les pàgines de Facebook i el perfil de Twitter de la sèrie capítol per capítol, fidelitzant els seguidors que ja tenia la sèrie i incorporant-ne de nous.
 
La pàgina de Facebook ha crescut en més de 20.000 seguidors des que va començar la temporada i en total s'han superat els 160.000 seguidors. Els "posts" publicats durant aquesta segona temporada mostren una creixent interactivitat, amb 332.866 interaccions, a les quals s'han de sumar els més de 18.000 "m'agrada", 600 comentaris al "post" més social i més de 1.300 retuits del tuit més retuitejat
 
El seguiment en directe dels capítols des del perfil oficial de la sèrie a Twitter, @polseresTV3, que va crear-se per a l'inici de la segona temporada, té més de 12.000 seguidors. El minut més tuitejat de la sèrie va aconseguir 12.000 tuits per minut.
 
La sèrie també ha aconseguit ser "trending topic" amb els "hashtags": #polseresvermelles,  #polseresvermelles2 i #Benito, en un dels moments més emotius de la temporada i amb més ressò a les xarxes socials, la mort del Benito, el pare d'hospital del Lleó.
 
L'últim capítol a les xarxes
 
Dilluns, les xarxes van bullir amb més de 10.000 interaccions en els "posts" de la pàgina de Facebook. Durant el capítol, la interacció de Facebook va pujar fins a més de 13.000 interaccions del que s'anava publicant i es va créixer en més de 300 seguidors.
 
A Twitter es va promoure el "hashtag" oficial #FinalPolseresTV3, que des del primer moment del capítol va arribar a ser "trending topic" a Espanya i "trending topic" mundial en tercera posició. A Barcelona, el "hashtag" oficial #FinalPolseresTV3 va estar acompanyat de #polseresvermelles i #Lleó.
 
Els tuits finals del capítol van retuitejar-se més de 300 vegades. A Twitter es va arribar a 1.215.383 impressions amb el "hashtag" #FinalPolseresTV3.
 
El marxandatge al voltant de la sèrie
 
Com no podia ser d'altra manera, "Polseres vermelles" té el seu marxandatge oficial: una samarreta amb la imatge de la nova temporada i una polsera de PVC com la que uneix els protagonistes. Les xifres de vendes constaten el fenomen en què s'ha convertit la sèrie. Segons dades d'el 22 d'abril, s'havien venut 30.000 polseres arreu de Catalunya i 6.000 samarretes tant de noi com de noia.
 
La música de "Polseres"
 
El recull de les millors cançons de la segona temporada de "Polseres vermelles", editat per Música Global Discogràfica, s'acosta a la xifra, 40.000 còpies, que el convertirà, molt aviat, en Disc de Platí.  
 
El disc va arribar a principis d'abril a les 30.000 còpies i s'ha convertit en Disc d'Or, i ha estat situat de manera continuada en els primers llocs de vendes digitals.