Líder absolut del dia

"La Marató" va tenir una audiència acumulada de 3 milions de persones

Un total de 3.262.000 persones van veure com a mínim un minut al llarg de les 15 hores i 44 minuts d'emissió. El programa va tenir 438.000 espectadors de mitjana, amb una quota global del 21,12%.
"La Marató" de TV3 va tenir diumenge i al llarg de tot el dia un ampli seguiment a través dels diversos suports tecnològics. Per TV3, pels webs i per les xarxes socials, els ciutadans van seguir el programa i van mantenir nombrosos diàlegs sobre el tema de la 19a edició de "La Marató", les lesions medul·lars i cerebrals adquirides, per a les quals es demanaven fons per a la recerca científica.

Un total de més de 3.000.000 de persones, el 47% de la població de Catalunya, van veure "La Marató" de TV3, com a mínim, un minut. El programa va tenir, segons dades de Kantar media, una audiència acumulada de 3.262.000 persones.

El programa, amb una durada total de 15 hores i 44 minuts (944 minuts), va començar la seva emissió a les 10.00 i va tenir una mitjana d'audiència de 438.000 espectadors i el 21,2% de quota. Va ser el cinquè programa més vist a Catalunya, i va superar en més de 3 punts la quota de l'edició de l'any 2009. A més, el programa, presentat per Albert Om, va liderar les franges de matí, tarda i nit.

D'altra banda, "La Marató" va tenir un ampli seguiment pels altres suports tecnològics: el web i les xarxes socials. A falta de les auditories definitives, el web va tenir 35.757 usuaris únics i 155.286 pàgines vistes, un tràfic cent vegades superior al del dia anterior. Al Facebook hi va haver 84.869 seguidors, amb un creixement de gairebé 15.000 en les darreres 24 hores. I per Twitter, el tema de "La Marató" (#maratotv3) va ser el tema més tractat del dia a tot l'Estat.