TV3 referma el liderat a internet amb una cobertura del 22,1%

Catalunya Ràdio triplica el nombre de visites i la mitjana de minuts per visitant. La CCMA és el grup audiovisual líder a Catalunya i gairebé 1,4 milions d'usuaris únics de tot el món han visitat els seus portals de la CCMA.
TV3 és la televisió més seguida a internet a Catalunya. Segons comScore, els portals de Televisió de Catalunya (TVC) han obtingut una cobertura del 22,1% al març, 5,5 punts més que els webs de Telecinco, el segon grup de canals més visitat, que han registrat un 16,6%. Al darrere se situen Antena 3, amb un 10,8%; Cuatro, amb un 4,9%, i La Sexta, amb un 2,5%. TVC també ha superat el grup RTVE, que unifica en un sol web els continguts televisius i els radiofònics i que ha obtingut un 18,4% de cobertura. Catalunya Ràdio triplica el nombre de visites i la mitjana de minuts per visitant El conjunt de portals de Catalunya Ràdio ha obtingut 118.000 usuaris únics al març. El grup d'emissores manté la tendència a l'alça i en l'últim any ha triplicat la mitjana de minuts per visitant i el nombre de visites a Catalunya. Ha passat de 365.000 visites al març del 2012 a 1.177.000 l'últim mes. La CCMA és el grup audiovisual líder a Catalunya Per grup audiovisuals, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) confirma el liderat amb una cobertura del 23%. Ha superat per 4,6 punts els portals de RTVE i els de Mediaset España, grup al qual pertanyen Telecinco i Cuatro. Tots dos grups han obtingut un 18,4% de cobertura. A continuació, s'ha situat el Grup Antena 3, que, a més d'Antena 3 i La Sexta, inclou les emissores Onda Cero i Europa FM, i que ha tingut una cobertura del 13%. Gairebé 1,4 milions d'usuaris únics de tot el món han visitat els portals de la CCMA A tot el món, més d'1,36 milions d'usuaris únics han visitat els portals de la CCMA durant l'últim mes. Pel que fa als webs de Televisió de Catalunya, han registrat 1,3 milions d'usuaris únics. 324.cat n'ha aplegat 322.000 i esport3.cat n'ha obtingut 198.000, una xifra que suposa un creixement del 16% respecte al mes anterior. D'altra banda, 151.000 usuaris únics de tot el món han visitat els webs de Catalunya Ràdio. A escala internacional, comScore només mesura els usuaris únics majors de 15 anys, però a Catalunya els comptabilitza a partir dels 4 anys. En aquest àmbit, el super3.cat ha obtingut 146.000 usuaris únics a Catalunya. comScore va ser escollida per l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC) com a referència del sector per mesurar les audiències digitals. El sistema en què es basa fa servir una metodologia híbrida, que combina les dades d'un panel d'usuaris amb mesures censals. D'aquesta manera, s'obtenen xifres més fiables i es pot disposar d'informació sobre el consum a Catalunya. El canvi de model explica descensos significatius en el nombre d'usuaris únics de tots els webs mesurats respecte a les dades que aporta OJD Interactiva, que es basa només en mesures censals. Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA)