Espinaler, més que vermut; la guerra entre sèniors i júniors, i les universitats corporatives, a "Valor afegit"

Dimecres, a les 23.45, a TV3, "Valor afegit" entrevista Miquel Tapias, un taverner que ha projectat la marca Espinaler més enllà de la salsa per al vermut. El programa també es planteja la "guerra" entre júniors i sèniors. Mentre els joves tenen sous precaris, els més grans i els jubilats mantenen el poder adquisitiu. Per acabar, els campus d'estudi corporatius, desenvolupats per companyies que volen transmetre la seva filosofia corporativa.

Guerra entre "júniors" i "sèniors"

Una bona part dels joves s'han vist arrossegats a la precarietat laboral i econòmica, mentre que els majors de 40 anys i els pensionistes han pogut mantenir millor el poder adquisitiu. La crisi ha posat en evidència la "guerra" entre generacions.

Espinaler: més que la salsa del vermut

Una de les salses més reconegudes i populars de Catalunya va néixer a Vilassar de Mar als anys 50. Però, ara, Espinaler és tota una marca de productes que tenen a veure amb el vermut. Entrevistem Miquel Tapias, un taverner del segle XXI que ha aconseguit fer gran l'empresa.

Universitats corporatives

I parlarem de com moltes grans companyies han desenvolupat campus d'estudi que van més enllà de la formació i volen transmetre, també, la filosofia corporativa.

tv3.cat/valorafegit

facebook.com/valorafegitTV3

@valorafegitTV3