El Super3 recull el Premi Nacional de Comunicació, en la categoria de televisió

Aquesta tarda, el Super3 ha rebut el Premi Nacional de Comunicació, en la categoria de televisió, en un acte al Palau de la Generalitat, presidit pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont. El premi l'han recollit Dani López, director del canal Super3; Dani Reyes, director de Màrqueting de la CCMA; i Gerard Hausmann, editor del canal Super3, en representació de totes les persones que han fet possible els 25 anys de Super3, moltes de les quals també han estat presents a l'acte.

El Premi Nacional de Comunicació, que s'ha lliurat aquesta tarda, és un reconeixement als 25 anys de trajectòria del Super3 i al seu club, que, amb prop d'un milió i mig de socis, és un dels més grans del món d'aquestes característiques.

En el moment de recollir el premi, Dani López, director del canal Super3, ha explicat que "és una gran alegria rebre el Premi Nacional de Comunicació en un any tan especial com aquest" i ha afegit que "el Super3 és un projecte que ha estat possible gràcies a un gran equip: els que el van idear, els que el van impulsar i els que al llarg d'aquests anys l'hem fet créixer fins a la data d'avui." López també ha destacat que "són 25 anys d'il·lusió i de treball col·lectiu, dirigits a un públic tan important, sensible, apassionat, exigent i agraït com són els nens i nenes, amb una clara aposta per continguts de qualitat i que generi confiança als familiars dels súpers." Així mateix, també ha expressat l'agraïment a tots els socis del Club Super3 i a les seves famílies "per fer possible que el Super3 sigui un autèntic fenomen social."

El director del canal Super3 també ha volgut dedicar unes paraules a La Marató, que enguany també celebra el 25è aniversari. Dani López ha remarcat que "La Marató i el Super3 són un clar exemple de servei públic de qualitat, de difusió de la nostra llengua i de proximitat al nostre territori, en què els protagonistes són els ciutadans, amb la col·laboració clau de les empreses, les institucions i el món de la cultura."

A l'acte d'aquesta tarda també hi han assistit Núria Llorach, vicepresidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); Jaume Peral, director de TV3;  els actuals responsables del Super3 i representants dels diferents equips de les diferents etapes dels 25 anys d'història del Super3.

Dani Reyes, director de Màrqueting de la CCMA, a més d'agrair el premi, ha destacat l'esforç i dedicació de tot l'equip del Super3 "per dur a terme aquella feina que no es veu tant: la del contacte diari amb els súpers, la de buscar activitats i premis, la de cercar patrocinadors, la de muntar activitats adreçades fins a 300.000 persones, la de felicitar els socis pels seu aniversari, la de fer carnets que es guarden com tresors i la de lluitar dia rere dia perquè els súpers se sentin súpers i especials."

Per la seva banda, Gerard Hausmann, editor del canal Super3, també ha tingut un record especial per a tots els equips que han fet possible el Super3, ja que "des del primer dia, tots hem mirat de transmetre valors positius i continguts de qualitat en català. I la resposta que hem rebut, tant per part dels súpers com de les seves famílies, sempre ha superat les nostres expectatives."

El jurat del Premi Nacional de Comunicació ha estat presidit en aquesta edició per la consellera de la Presidència, Neus Munté, i en formen part el secretari de Comunicació del Govern i Mitjans de Comunicació, Miquel Gamisans Martín, en qualitat de secretari del jurat; el president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya, Roger Loppacher; el secretari de Difusió i Atenció Ciutadana, Jordi Vilajoana; la degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Neus Bonet; la degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Rosa Romà; la catedràtica de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universitat Autònoma de Barcelona, Rosa Franquet; el catedràtic de la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, Josep Lluís Micó; el professor de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, Joan Corbella Cordomí, i la periodista Cristina Puig.

El Premi Nacional de Comunicació es va crear l'any 1999, amb motiu dels 75 anys del naixement de la primera emissió regular de ràdio a Catalunya. L'objectiu dels guardons és atorgar un reconeixement a les aportacions més rellevants en el camp de la comunicació a Catalunya, tant si han estat realitzades per professionals com per qualsevol entitat pública o privada. 

super3.cat