Una enquesta revela que el 70% de les empreses de nàutica veuen "feble" la marca 'Costa del Maresme'

Mataró (ACN).- Una enquesta, realitzada per la consultora Inceptia, revela que el 70,59% de les empreses nàutiques del Maresme veuen "feble" la marca 'Costa del Maresme' i opinen que "no exerceix de pol d'atracció". Les empreses enquestades fan una crida a que s'impulsin projectes comuns entre sector públic i privat perquè, segons un 56,25% de les empreses, existeix una important "desconnexió" de les ciutats amb els seus ports. Destaquen també com a "anomalia" que el 81% de les pernoctacions a la comarca tinguin lloc a l'Alt Maresme, en municipis allunyats dels principals ports. En aquest context de pessimisme, el gruix de les empreses preveuen que els resultats d'aquest 2012 seran pitjors que els de l'any passat.
Una enquesta revela que el 70% de les empreses de nàutica veuen "feble" la marca 'Costa del Maresme'

Una enquesta revela que el 70% de les empreses de nàutica veuen "feble" la marca 'Costa del Maresme'

Mataró (ACN).- Una enquesta, realitzada per la consultora Inceptia, revela que el 70,59% de les empreses nàutiques del Maresme veuen "feble" la marca 'Costa del Maresme' i opinen que "no exerceix de pol d'atracció". Les empreses enquestades fan una crida a que s'impulsin projectes comuns entre sector públic i privat perquè, segons un 56,25% de les empreses, existeix una important "desconnexió" de les ciutats amb els seus ports. Destaquen també com a "anomalia" que el 81% de les pernoctacions a la comarca tinguin lloc a l'Alt Maresme, en municipis allunyats dels principals ports. En aquest context de pessimisme, el gruix de les empreses preveuen que els resultats d'aquest 2012 seran pitjors que els de l'any passat.