L'objectiu de la recerca per desplegar el cotxe elèctric és reduir el pes de les bateries

Barcelona (ACN).- El repte que en aquests moment té la indústria del cotxe elèctric és reduir el pes de les bateries. Actualment, per tenir una autonomia de 100 quilòmetres un cotxe elèctric necessita d'una bateria de 150 quilos, mentre que un cotxe convencional amb motor de gasolina només necessita per fer el mateix recorregut uns 3 quilos de combustible fòssils, segons un càlcul realitzat per Vicenç Aguilera, director general de Business Development de Ficosa. Aguilera, que va donar a conèixer aquesta dada en un recent congrés organitzat per la Societat de Tècnics d'Automoció (STA), va coincidir amb la majoria de ponents que l'objectiu del vehicle elèctric és trobar una solució per reduir el pes de les bateries.
L'objectiu de la recerca per desplegar el cotxe elèctric és reduir el pes de les bateries

L'objectiu de la recerca per desplegar el cotxe elèctric és reduir el pes de les bateries

Barcelona (ACN).- El repte que en aquests moment té la indústria del cotxe elèctric és reduir el pes de les bateries. Actualment, per tenir una autonomia de 100 quilòmetres un cotxe elèctric necessita d'una bateria de 150 quilos, mentre que un cotxe convencional amb motor de gasolina només necessita per fer el mateix recorregut uns 3 quilos de combustible fòssils, segons un càlcul realitzat per Vicenç Aguilera, director general de Business Development de Ficosa. Aguilera, que va donar a conèixer aquesta dada en un recent congrés organitzat per la Societat de Tècnics d'Automoció (STA), va coincidir amb la majoria de ponents que l'objectiu del vehicle elèctric és trobar una solució per reduir el pes de les bateries.