La sindicatura de greuges de Barcelona rep un 17% més de queixes que l'any anterior i arriba a les 1.776

Barcelona (ACN).- La síndica de greuges de Barcelona, Maria Assumpció Vilà, ha presentat i valorat l'informe anual corresponent al 2011. Respecte el curs passat, la defensora ha rebut un 17% més de queixes, ja que han passat de 1.513 a 1.776. L'informe recull que les reclamacions en circulació i transport tornen a ser -com l'any passat- les més recurrents, amb 215, i a més s'han incrementat en un 57%. Gran part de les queixes en aquest aspecte es deuen a errades en la notificació de multes. Tot i això, l'augment proporcional de les denúncies més gran el pateix l'atenció al públic de l'Administració. La defensora ha rebut fins a cinc vegades més de queixes, passant de 12 a 70, contra les oficines d'atenció al ciutadà.
La sindicatura de greuges de Barcelona rep un 17% més de queixes que l'any anterior i arriba a les 1.776

La sindicatura de greuges de Barcelona rep un 17% més de queixes que l'any anterior i arriba a les 1.776

Barcelona (ACN).- La síndica de greuges de Barcelona, Maria Assumpció Vilà, ha presentat i valorat l'informe anual corresponent al 2011. Respecte el curs passat, la defensora ha rebut un 17% més de queixes, ja que han passat de 1.513 a 1.776. L'informe recull que les reclamacions en circulació i transport tornen a ser -com l'any passat- les més recurrents, amb 215, i a més s'han incrementat en un 57%. Gran part de les queixes en aquest aspecte es deuen a errades en la notificació de multes. Tot i això, l'augment proporcional de les denúncies més gran el pateix l'atenció al públic de l'Administració. La defensora ha rebut fins a cinc vegades més de queixes, passant de 12 a 70, contra les oficines d'atenció al ciutadà.