La cooperativa de Bellaguarda crea una nova marca per comercialitzar el seu oli d'oliva verge extra

Bellaguarda (Garrigues).- La cooperativa Camp i Secció de Crèdit de Bellaguarda ha tret al mercat la nova marca 'Les Trilles' per comercialitzar l'oli verge extra que produeixen els seus associats. El nom, que fa referència a la identificació de les finques d'oliveres de molts dels seus socis, respon a una estratègia de mercadotècnia després de constatar un augment de la valoració dels seus productes. Segons els responsables de la cooperativa, es tracta d'una estratègia comercial que respon a la demanda creixent del consumidor i, en especial, de l'Àrea Metropolitana.
La cooperativa de Bellaguarda crea una nova marca per comercialitzar el seu oli d'oliva verge extra

La cooperativa de Bellaguarda crea una nova marca per comercialitzar el seu oli d'oliva verge extra

Bellaguarda (Garrigues).- La cooperativa Camp i Secció de Crèdit de Bellaguarda ha tret al mercat la nova marca 'Les Trilles' per comercialitzar l'oli verge extra que produeixen els seus associats. El nom, que fa referència a la identificació de les finques d'oliveres de molts dels seus socis, respon a una estratègia de mercadotècnia després de constatar un augment de la valoració dels seus productes. Segons els responsables de la cooperativa, es tracta d'una estratègia comercial que respon a la demanda creixent del consumidor i, en especial, de l'Àrea Metropolitana.
Actualitzat