180 projectes es presenten per participar a la segona edició del Mercat d'Idees i Disseny de Barcelona

Barcelona (ACN).- El Mercat d'Idees i Disseny (MID) inicia la segona edició amb l'objectiu de posar en contacte creadors i emprenedors amb empreses i inversors per fer possible projectes innovadors en el disseny de productes. Enguany s'han presentat 180 projectes, trenta més que l'any passat, dels que se'n seleccionaran entre 80 i 90. En l'edició anterior van sortir 40 propostes finalistes i la meitat s'han fet realitat. Aquest és el cas de 'Draps Bruts', un projecte de 13 estudiants de l'Elisava que consisteix en transformar els uniformes dels escombriaires en bosses, o el de l'empresa Capipota Productions, que amb una botiga col·laboradora al Born dóna suport a dissenyadors locals de roba sostenible.
180 projectes es presenten per participar a la segona edició del Mercat d'Idees i Disseny de Barcelona

180 projectes es presenten per participar a la segona edició del Mercat d'Idees i Disseny de Barcelona

Barcelona (ACN).- El Mercat d'Idees i Disseny (MID) inicia la segona edició amb l'objectiu de posar en contacte creadors i emprenedors amb empreses i inversors per fer possible projectes innovadors en el disseny de productes. Enguany s'han presentat 180 projectes, trenta més que l'any passat, dels que se'n seleccionaran entre 80 i 90. En l'edició anterior van sortir 40 propostes finalistes i la meitat s'han fet realitat. Aquest és el cas de 'Draps Bruts', un projecte de 13 estudiants de l'Elisava que consisteix en transformar els uniformes dels escombriaires en bosses, o el de l'empresa Capipota Productions, que amb una botiga col·laboradora al Born dóna suport a dissenyadors locals de roba sostenible.