La campanya

Abans de cada edició de La Marató s'engega una àmplia campanya de difusió gràfica i audiovisual que difon el coneixement sobre les malalties que es tractaran en el programa i estimula la participació ciutadana en l'esdeveniment. La campanya es compon de cartells, díptics i banderoles municipals amb la imatge gràfica de l'edició, l'espot televisiu i la falca radiofònica.

La imatge gràfica

Un cop de puny que no se sap d'on ve il·lustra la confusió i desesperança amb què viuen les persones afectades per una malaltia minoritària qua,  molt sovint, aquestes triguen anys a ser diagnosticades i tractades.


 

L'espot televisiu

L'espot de "La Marató del 2009", ideat per l'equip creatiu de Bassat Ogilvy, planteja una situació sorprenent per explicar com són de necessàries les accions altruistes. En un quiròfan té lloc un part amb tota la normalitat, fins que de sobte un problema complica la situació. Mentre sentim de fons "Empeny, empeny!", la càmera s'endinsa en el ventre de la mare. Allà veiem que el nadó té problemes per sortir, però alhora descobrim que, darrere seu, un altre nadó l'està empenyent amb peus i mans per ajudar-lo a néixer. El missatge "Hi ha persones que neixen per ajudar els altres" completa la història i il·lustra amb eficàcia els resultats de la solidaritat, en aquest cas tot promovent la participació en el dia de "La Marató".

ENLLAÇOS

Anar al contingut