TV3, líder de diumenge, i el "30 minuts" va ser el més vist del 2018

TV3, líder d'ahir, amb una quota de l'11,3%. Els tres programes més vistos del dia van ser de TV3 i líders de la seva franja, i el "30 minuts" va fer un bon resultat amb el documental "Arriba España", el més vist del 2018

TV3 va ser líder d'ahir, amb una quota de l'11,3%. Els tres programes més vistos van ser de TV3, amb el  "TN cap de setmana vespre" en primera posició, amb una quota del 25,8% i 630.000 espectadors.

El va seguir el "30 minuts", amb el documental "Arriba España", que va obtenir un excel·lent resultat: 552.000 espectadors i una quota del 19,2%, que va ser el més vist del 2018 i el tercer més vist de la temporada. El "TN cap de setmana migdia" va ocupar el tercer lloc del rànquing dels més vistos, amb una quota del 22,6% de quota i 360.000 espectadors.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut