"Com si fos ahir" i "El matí de Catalunya Ràdio", són els programes més vistos i escoltats a la carta i en directe

El "Com si fos ahir" encapçala el rànquing dels més vistos en directe i a la carta, i "El matí de Catalunya Ràdio", ho fa dels més escoltats. El SX3 continua creixent, amb el "Titó" al capdavant

"Com si dos ahir" i el "TN vespre", els més vistos en digital

El "Com si fos ahir" ha estat, de llarg, el programa més vist en directe i a la carta, amb 370.500, reproduccions i més de 90.100 usuaris únics. Els cinc vídeo més vistos han estat de la sèrie. A més, els cinc vídeos més vistos a la carta són els cinc capítol de la setmana.

El "TN vespre" se situa en segon lloc, amb més de 40.800 reproduccions i fa la millor audiència a la carta de les últimes 22 setmanes. I també ha destacat l'augment d'audiència digital del "Tot es mou".

Bon resultat d'"El matí de Catalunya Ràdio"

Aquesta setmana el web de Catalunya Ràdio ha superat les 795.000 reproduccions

El programa més escoltat en directe i a la carta ha estat "El matí de Catalunya Ràdio", amb 43.700 usuaris únics i 156.100 reproduccions. Les cinc emissions més escoltades són del magazín.

"Crims" es manté com el més escoltat a la carta, amb 65.410 reproduccions. I pel que fa als àudios més escoltats, els dos primers llocs són per "Crims", amb els dos capítols "El cas Angelet: rumors i maldats", i els quatre següents són d'"El búnquer".

El SX3 continua creixent

L'audiència digital del SX3 continua creixent i situa tres programes en el top 10 dels més vistos a la carta. Són "Titó", amb més de 98.000 reproduccions; "One piece", amb  més de 96.500 i el "MIC que gairebé arriba a les 30.000

#audiènciesTV3

Anar al contingut