• Excel·lents resultats digitals amb els especials sobre les eleccions generals, que superen amb contundència les dades del 2019
    Veure vídeo

    Excel·lents resultats digitals amb els especials sobre les eleccions generals, que superen amb contundència les dades del 2019

    Creixen un 40% les pàgines vistes al web de la CCMA respecte les anteriors eleccions generals.

    L'emissió en directe dels programes electo
    rals de televisió per internet és un 42% superior a les generals del 2019, i un 35%, a les últimes municipals.

    I l'emissió més vista en directe de la temporada ha estat l'especial sobre els resultats electorals

    Creixen un 40% les pàgines vistes al web de la CCMA respecte les anteriors eleccions generals. L'emissió en directe dels programes electorals de televisió per internet és un 42% superior a les generals del 2019, i un 35%, a les últimes municipals. I l'emissió més vista en directe de la temporada ha estat l'especial sobre els resultats electorals

  • 2.117.000 espectadors van connectar ahir amb TV3, en un dia marcat per les eleccions generals, i que va liderar amb contundència
    Veure vídeo

    2.117.000 espectadors van connectar ahir amb TV3, en un dia marcat per les eleccions generals, i que va liderar amb contundència

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 11,4% de quota i diumenge, amb un 17,9%, a 9,5 punts de la segona. En un dia marcat per les eleccions generals, TV3 fa el millor diumenge de la temporada i és la referència informativa dels catalans

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 11,4% de quota i diumenge, amb un 17,9%, a 9,5 punts de la segona. En un dia marcat per les eleccions generals, TV3 fa el millor diumenge de la temporada i és la referència informativa dels catalans

  • TV3 no té rival el dilluns i lidera amb comoditat, amb els telenotícies i el "Cuines" al capdavant
    Veure vídeo

    TV3 no té rival el dilluns i lidera amb comoditat, amb els telenotícies i el "Cuines" al capdavant

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 14,6%. Els sis programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de les seves franges d'emissió. Van destacar també el "Com si fos ahir" i l'estrena dels dos primers capítols de "Babylon Berlin", que van obtenir una audiència acumulada de 551.000 espectadors.

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 14,6%. Els sis programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de les seves franges d'emissió. Van destacar també el "Com si fos ahir" i l'estrena dels dos primers capítols de "Babylon Berlin", que van obtenir una audiència acumulada de 551.000 espectadors.

  • TV3 lidera el dijous, amb els telenotícies, el "Cuines" i el "Polònia"
    Veure vídeo

    TV3 lidera el dijous, amb els telenotícies, el "Cuines" i el "Polònia"

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 14,1%, a 4,9 punts de la segona. Els set programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió. El "Planta baixa" també va ser el més vist de la franja

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 14,1%, a 4,9 punts de la segona. Els set programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió. El "Planta baixa" també va ser el més vist de la franja

  • TV3 va liderar dimecres, amb els telenotícies, el "Cuines" i "El factor clau"
    Veure vídeo

    TV3 va liderar dimecres, amb els telenotícies, el "Cuines" i "El factor clau"

    Ahir, dimecres, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,8%. Els telenotícies van ser els més vistos juntament amb el "Cuines" i "El factor clau"

    Ahir, dimecres, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,8%. Els telenotícies van ser els més vistos juntament amb el "Cuines" i "El factor clau"

  • TV3 lidera el dilluns amb comoditat, amb els telenotícies al capdavant
    Veure vídeo

    TV3 lidera el dilluns amb comoditat, amb els telenotícies al capdavant

    Ahir, dilluns, TV3 va tornar a ser líder amb un 14,1% de quota. Els dos programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de les seves franges d'emissió. Van destacar també el "Cuines", el "TN comarques", "Com si fos ahir" i l'últim capítol de "Cites Barcelona"

    Ahir, dilluns, TV3 va tornar a ser líder amb un 14,1% de quota. Els dos programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de les seves franges d'emissió. Van destacar també el "Cuines", el "TN comarques", "Com si fos ahir" i l'últim capítol de "Cites Barcelona"

  • TV3 lidera el cap de setmana, amb els telenotícies, el "30 minuts" i el "Tarda de cine"
    Veure vídeo

    TV3 lidera el cap de setmana, amb els telenotícies, el "30 minuts" i el "Tarda de cine"

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 11,4% de quota i diumenge, amb un 11,8%. Van destacar els telenotícies, el "30 minuts" i el "Tarda de cine"

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 11,4% de quota i diumenge, amb un 11,8%. Van destacar els telenotícies, el "30 minuts" i el "Tarda de cine"

  • "Com si fos ahir" i "El matí de Catalunya Ràdio", són els programes més vistos i escoltats a la carta i en directe
    Veure vídeo

    "Com si fos ahir" i "El matí de Catalunya Ràdio", són els programes més vistos i escoltats a la carta i en directe

    El "Com si fos ahir" encapçala el rànquing dels més vistos en directe i a la carta, i "El matí de Catalunya Ràdio", ho fa dels més escoltats. El SX3 continua creixent, amb el "Titó" al capdavant

    El "Com si fos ahir" encapçala el rànquing dels més vistos en directe i a la carta, i "El matí de Catalunya Ràdio", ho fa dels més escoltats. El SX3 continua creixent, amb el "Titó" al capdavant

  • TV3 no té rival el dijous i lidera amb comoditat, amb els telenotícies, el "Polònia", el "Cuines" i l'estrena d'"El teorema del mico"
    Veure vídeo

    TV3 no té rival el dijous i lidera amb comoditat, amb els telenotícies, el "Polònia", el "Cuines" i l'estrena d'"El teorema del mico"

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 14,4%, a 5,5 punts de la segona. Els set programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió. 404.000 espectadors connecten amb l'estrena d'"El teorema del mico"

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 14,4%, a 5,5 punts de la segona. Els set programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió. 404.000 espectadors connecten amb l'estrena d'"El teorema del mico"

  • "El factor clau" supera el capítol d'estrena, un dimecres que TV3 va liderar amb comoditat
    Veure vídeo

    "El factor clau" supera el capítol d'estrena, un dimecres que TV3 va liderar amb comoditat

    Ahir, dimecres, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,7%. Els telenotícies van ser els més vistos juntament amb "El factor clau", que fa el millor resultat de la temporada

    Ahir, dimecres, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,7%. Els telenotícies van ser els més vistos juntament amb "El factor clau", que fa el millor resultat de la temporada

  • L'App del SX3 creix i millora la mitjana de l'últim any

    El "Com si fos ahir" fa la segona xifra més alta de l'any en vídeo en directe i a la carta. I "L'amiga genial", el seu rècord.

    A Catalunya Ràdio destaquen els àudios del "Tot costa", "El suplement" i "El matí de Catalunya Ràdio" que han crescut per sobre del 20% tots ells

    El "Com si fos ahir" fa la segona xifra més alta de l'any en vídeo en directe i a la carta. I "L'amiga genial", el seu rècord. A Catalunya Ràdio destaquen els àudios del "Tot costa", "El suplement" i "El matí de Catalunya Ràdio" que han crescut per sobre del 20% tots ells

  • 643.000 espectadors van connectar amb la cantada d'havaneres i bon resultat del "30 minuts", un cap de setmana liderat per TV3
    Veure vídeo

    643.000 espectadors van connectar amb la cantada d'havaneres i bon resultat del "30 minuts", un cap de setmana liderat per TV3

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 13,5% de quota i diumenge, amb un 13%. Van destacar els telenotícies, la cantada d'havaneres i el "30 minuts"

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 13,5% de quota i diumenge, amb un 13%. Van destacar els telenotícies, la cantada d'havaneres i el "30 minuts"

  • TV3 comença l'estiu líder
    Veure vídeo

    TV3 comença l'estiu líder

    TV3 és líder amb contundència del juny I ja són 23 mesos consecutius de lideratge.

    "Cites Barcelona" fa el rècord històric de la sèrie, b
    ona estrena d'"El factor clau" i de la final d'"Eufòria, i també destaca la final de la Lliga de Campions femenina de futbol, entre el Barça i el Wolfsburg.

    TV3 és líder amb contundència del juny I ja són 23 mesos consecutius de lideratge. "Cites Barcelona" fa el rècord històric de la sèrie, bona estrena d'"El factor clau" i de la final d'"Eufòria, i també destaca la final de la Lliga de Campions femenina de futbol, entre el Barça i el Wolfsburg.

  • TV3 lidera dijous amb comoditat, amb els telenotícies, el "Polònia" i el "Cuines"
    Veure vídeo

    TV3 lidera dijous amb comoditat, amb els telenotícies, el "Polònia" i el "Cuines"

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 14,9%, a 4,6 punts de la segona. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió.

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 14,9%, a 4,6 punts de la segona. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió.

  • 525.000 espectadors van connectar amb l'estrena d'"El factor clau", un dimecres que TV3 va liderar amb comoditat
    Veure vídeo

    525.000 espectadors van connectar amb l'estrena d'"El factor clau", un dimecres que TV3 va liderar amb comoditat

    Ahir, dimecres, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 15,2%, a 4,5 punts. Els telenotícies i el "Cuines" ocupen el podi. I bona estrena d'"El factor clau", líder de la franja

    Ahir, dimecres, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 15,2%, a 4,5 punts. Els telenotícies i el "Cuines" ocupen el podi. I bona estrena d'"El factor clau", líder de la franja

  • TV3 lidera de dimarts amb un excel·lent resultat del "TN migdia"
    Veure vídeo

    TV3 lidera de dimarts amb un excel·lent resultat del "TN migdia"

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 15,2%, a 4,2 punts de la segona. Els tres programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió. El "TN migdia" va fer el tercer millor resultat de la temporada

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 15,2%, a 4,2 punts de la segona. Els tres programes més vistos van ser de la cadena i tots ells líders de les seves franges d'emissió. El "TN migdia" va fer el tercer millor resultat de la temporada

  • TV3 lidera el dilluns amb comoditat, amb els telenotícies, el "Cuines", "Com si fos ahir" i "Cites Barcelona"
    Veure vídeo

    TV3 lidera el dilluns amb comoditat, amb els telenotícies, el "Cuines", "Com si fos ahir" i "Cites Barcelona"

    Ahir, dilluns, TV3 va tornar a ser l'opció més triada, liderant amb comoditat, amb un 15,2% de quota, a 4,2 punts de la segona cadena. Sis dels set programes més vistos del dia van ser de la cadena i tots líders de les seves franges d'emissió

    Ahir, dilluns, TV3 va tornar a ser l'opció més triada, liderant amb comoditat, amb un 15,2% de quota, a 4,2 punts de la segona cadena. Sis dels set programes més vistos del dia van ser de la cadena i tots líders de les seves franges d'emissió

  • Els 40 anys de Catalunya Ràdio fan pujar el consum d'àudio, una setmana amb gairebé 21 milions de reproduccions de vídeo
    Veure vídeo

    Els 40 anys de Catalunya Ràdio fan pujar el consum d'àudio, una setmana amb gairebé 21 milions de reproduccions de vídeo

    Aquesta setmana s'han fet més de 20,9 milions de reproduccions de vídeo a les plataformes digitals.

    El "TN cap de setmana" fa la millor
    audiència en digital, des del febrer del 2022.

    I èxit en digital dels 40 anys de Catalunya Ràdio

    Aquesta setmana s'han fet més de 20,9 milions de reproduccions de vídeo a les plataformes digitals. El "TN cap de setmana" fa la millor audiència en digital, des del febrer del 2022. I èxit en digital dels 40 anys de Catalunya Ràdio

  • TV3 lidera el cap de setmana, amb els telenotícies, el "30 minuts" i "Escape room"
    Veure vídeo

    TV3 lidera el cap de setmana, amb els telenotícies, el "30 minuts" i "Escape room"

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 12,5% de quota i diumenge, amb un 11,1%. Van destacar els telenotícies, el "30 minuts" i l'especial de teatre amb "Escape room", que van liderar les respectives franges

    TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, dissabte, amb un 12,5% de quota i diumenge, amb un 11,1%. Van destacar els telenotícies, el "30 minuts" i l'especial de teatre amb "Escape room", que van liderar les respectives franges

  • TV3 lidera dijous amb els telenotícies, el "Polònia" i el "Cuines", en els primers llocs
    Veure vídeo

    TV3 lidera dijous amb els telenotícies, el "Polònia" i el "Cuines", en els primers llocs

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 13%. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja, amb els telenotícies en els primers llocs

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència, amb una quota del 13%. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja, amb els telenotícies en els primers llocs

Anar al contingut