Madrid

La nova aerolínia de baix cost d'Iberia es dirà Clickair i començarà oferint dotze rutes

La nova aerolínia de baix cost d'Iberia ja té nom: es dirà Clickair. La companyia començarà a operar a l'octubre des de l'aeroport del Prat, i els seus bitllets tindran un preu mitjà de 53 d'euros. Començarà oferint dotze rutes, amb destí a diverses ciutats espanyoles i europees. La societat que gestiona Clickair està participada per quatre empreses més, al marge d'Iberia, entre elles la constructora ACS i l'operador turístic Iberostar.

Actualitzat

Com la resta de companyies de baix cost, Clickair vendrà els passatges a través d'internet. Per això ha triat com a nom comercial una onomatopeia que s'associa amb la xarxa. La campanya de llançament de la companyia començarà a mitjans de setembre i, a l'octubre, Clickair començarà a operar amb una dotzena de rutes nacionals i internacionals. La intenció és que durant el 2007 i el 2008 s'ampliïn les rutes fins a 70 destins i 200 vols diaris amb una flota de 30 avions.

L'anunci del nom de qui ocuparà la presidència d'aquesta nova companyia encara haurà d'esperar almenys fins al setembre, però tot apunta que recaurà en un destacat membre de l'empresariat català. Mentrestant, un dels representants que té ACS al consell d'administració de Catair, José Romero de Ávila, ha estat designat president provisional.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut