Espanyol

L'Espanyol exigeix la retirada o modificació de la campanya turística de la Generalitat

El conseller delegat del club blanc-i-blau, Ramon Robert, ha qualificat d'error aquesta iniciativa de promoció sota el lema "If you feel FC Barcelona, you feel Catalunya"

Actualitzat

El conseller delegat de l'Espanyol, Ramon Robert, ha explicat la postura del club blanc-i-blau respecte a la campanya del Departament de Turisme de la Generalitat que se centra exclusivament en el Barça i en què es promociona Catalunya amb el lema "If you feel FC Barcelona, you feel Catalunya" (Si sents el Barcelona, sents Catalunya). "Exigim la modificació o retirada de la campanya de la Generalitat", ha demanat.
 
El directiu ha lamentat, en una declaració als mitjans oficials de l'entitat, aquesta iniciativa: "Està molt bé fer una campanya, però entenem que és un greu error que es faci amb un únic equip i una única bandera esportiva quan hi ha 18.000 entitats esportives que la representen i que estan orgulloses de fer més gran aquesta terra".
 
La Generalitat, de la seva banda, ha demanat disculpes, a través de les xarxes socials, "per si algú s'ha sentit afectat per la notícia de col·laboració entre el Barça i Turisme de Catalunya", que no han convençut el consell d'administració blanc-i-blava. En aquest sentit, Robert ha insistit que l'Espanyol no està molest per aquest acord, sinó pel missatge. "No es pot entendre que es transmeti que sentir Catalunya es faci a través d'un únic equip. No ho podem permetre perquè està dient que si ets d'un altre equip no sents aquesta terra", ha subratllat.
 
El dirigent blanc-i-blau ha recordat que no és la primera vegada que passa una cosa similar: "A vegades sembla que vinguem de països llunyans i sembla que no siguem aquí". "Hem de demanar que d'una vegada per sempre comencin a tenir en compte la resta d'entitats perquè sempre que se'ns ha demanat hem estat aquí", ha conclòs Ramon Robert.

David López: "Els periquitos tenim molt clar on som i qui som i n'estem molt orgullosos"

David López també ha valorat en roda de premsa aquesta polèmica campanya publicitària de la Generalitat: "Els periquitos és que tenim molt clar on som i qui som i n'estem molt orgullosos, però això no treu que hi hagi coses que ens molestin".

El jugador de Sant Cugat ha mantingut que el vestidor ha preferit usar l'humor per respondre a la polèmica: "No és la primera vegada que passa. En lloc de sortir amb un discurs victimista o amb paraules que no toquen tirem d'ironia perquè afecta totes les entitats esportives que representem Catalunya", ha comentat.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut