WPP, 1r grup mundial de mitjans, publicitat i relacions públiques, compra el 30% de Mediapro

WPP, primer grup mundial de mitjans, publicitat i relacions públiques, ha adquirit el 30% del capital de Mediapro, empresa de producció audiovisual, segons un comunicat de la companyia. Els principals mercats de Mediapro són Espanya, Portugal i França, té un miler d'empleats, factura per valor d'uns 160 milions d'euros i té oficines a Madrid, Girona, Sevilla, Tenerife, París, Lisboa, Porto, Amsterdam, Budapest, Miami i Buenos Aires.
WPP, 1r grup mundial de mitjans, publicitat i relacions públiques, compra el 30% de Mediapro
Empreses

WPP, 1r grup mundial de mitjans, publicitat i relacions públiques, compra el 30% de Mediapro

WPP, primer grup mundial de mitjans, publicitat i relacions públiques, ha adquirit el 30% del capital de Mediapro, empresa de producció audiovisual, segons un comunicat de la companyia. Els principals mercats de Mediapro són Espanya, Portugal i França, té un miler d'empleats, factura per valor d'uns 160 milions d'euros i té oficines a Madrid, Girona, Sevilla, Tenerife, París, Lisboa, Porto, Amsterdam, Budapest, Miami i Buenos Aires.
Actualitzat
WPP, fundada per Martin Sorrell el 1986, és un "holding" de comunicació, publicitat i relacions públiques format per més de 90 empreses a tot el món, ocupa aproximadament 62.000 persones i durant l'any 2002 va tenir una facturació valorada en 6.200 milions d'euros. WPP, especialista en serveis de comunicació, és present en les següents àrees: publicitat (J. Walter Thompson, Ogilvy & Mather, Young & Rubicam, Red Cell, SCPF), planificació de mitjans (Mindshare, Mediaedge:cia), informació i consultoria (Kantar Media Research) i relacions públiques (Burson Marsteller, Hill and Knowlton), entre d'altres; a més a més cotitza en els mercats de Londres i Nova York. El grup Mediapro és present en el sector de la producció i distribució de tota mena de continguts audiovisuals per a televisió i cinema. L'acord permetrà a Mediapro consolidar el desenvolupament internacional i reforçar la posició en el mercat estatal, i també els seus serveis audiovisuals: producció, desenvolupament de continguts, màrqueting i comunicació. Per a WPP, significa continuar l'estratègia d'enfortiment en l'expansió de l'empresa en mercats i sectors importants, segons el comunicat fet públic per Mediapro.