Un estudi del CAC revela que disminueixen els estereotips de gènere en els anuncis de joguines emesos per televisió

Barcelona (ACN).- Els estereotips de gènere en els anuncis de joguines emesos per televisió han disminuït. Concretament, el 39,2% dels anuncis de joguines que van veure els infants i els adolescents catalans en la darrera campanya de Nadal contenien estereotips de gènere, la xifra més baixa des del 2001, segons indica l'informe del Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) sobre els estereotips de gènere en la publicitat de joguines durant la passada campanya de Nadal. El CAC considera que la xifra és alta però remarca que suposa el nivell més baix de la presència d'estereotips de la sèrie de què es disposen dades i que es va iniciar el 2001.
Un estudi del CAC revela que disminueixen els estereotips de gènere en els anuncis de joguines emesos per televisió

Un estudi del CAC revela que disminueixen els estereotips de gènere en els anuncis de joguines emesos per televisió

Barcelona (ACN).- Els estereotips de gènere en els anuncis de joguines emesos per televisió han disminuït. Concretament, el 39,2% dels anuncis de joguines que van veure els infants i els adolescents catalans en la darrera campanya de Nadal contenien estereotips de gènere, la xifra més baixa des del 2001, segons indica l'informe del Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) sobre els estereotips de gènere en la publicitat de joguines durant la passada campanya de Nadal. El CAC considera que la xifra és alta però remarca que suposa el nivell més baix de la presència d'estereotips de la sèrie de què es disposen dades i que es va iniciar el 2001.