Montagny prova al Circuit les modificacions per al nou monoplaça de Renault

El nou Renault ja corre al Circuit. Franck Montagny ha provat noves peces aerodinàmiques, pel que fa al motor, duia un V10 rebaixat de potència, uns 200 cavalls, la diferència aproximada que hi ha entre els antics deu cilindres i els motors de vuit cilindres de la temporada 2006. Aquest dijous s'han donat cita un bon grapat de corredors, com el colombià Juan Pablo Montoya, que s'ha centrat a provar el nou xassís de McLaren; Ralf Schumacher, de Toyota, que sí que ha rodat amb el motor V8; David Coutlthard, amb el Red Bull; o Jenson Button, amb l'Honda.
Montagny prova al Circuit les modificacions per al nou monoplaça de Renault
Fórmula 1

Montagny prova al Circuit les modificacions per al nou monoplaça de Renault

El nou Renault ja corre al Circuit. Franck Montagny ha provat noves peces aerodinàmiques, pel que fa al motor, duia un V10 rebaixat de potència, uns 200 cavalls, la diferència aproximada que hi ha entre els antics deu cilindres i els motors de vuit cilindres de la temporada 2006. Aquest dijous s'han donat cita un bon grapat de corredors, com el colombià Juan Pablo Montoya, que s'ha centrat a provar el nou xassís de McLaren; Ralf Schumacher, de Toyota, que sí que ha rodat amb el motor V8; David Coutlthard, amb el Red Bull; o Jenson Button, amb l'Honda.
Actualitzat
El català Pere Martínez de la Rosa treballa amb el nou propulsor de McLaren. Tots els equips assagen solucions per al tren davanter dels monoplaces, buscant més estabilitat, amb doble i fins i tot triple aleró.

NOTÍCIES RELACIONADES