Monster vol comprar Jobline International

Els recursos humans també comencen a moures a la xarxa. La "web" d'origen nord-americà Monster ha llençat una OPA contra la sueca Jobline Internacional i aquesta ha acceptat l'oferta. Monster pagarà 569 pessetes per acció, el que suposarà 22.000 milions de pessetes. Això suposa per a l'empresa americana entrar en 5 països europeus.
Monster vol comprar Jobline International
Una operació de 22.000 milions

Monster vol comprar Jobline International

Els recursos humans també comencen a moures a la xarxa. La "web" d'origen nord-americà Monster ha llençat una OPA contra la sueca Jobline Internacional i aquesta ha acceptat l'oferta. Monster pagarà 569 pessetes per acció, el que suposarà 22.000 milions de pessetes. Això suposa per a l'empresa americana entrar en 5 països europeus.
Actualitzat
El web d'ocupació i recursos humans Monster.com, que pertany al Grup TMP Worlwide, ha fet una oferta pública d'accions (OPA) a Jobline International, per l'import d'uns 22.000 milions de pessetes (132,22 milions d'euros), segons ha anunciat avui la companyia. TMP ha ofert un preu de compra de 569 pessetes al comptat per acció. L'oferta als accionistes de Jobline serà distribuïda l'11 de juny, amb un termini de tres setmanes per acceptar-la. La junta directiva de Jobline i els propietaris del 49% del capital ja han manifestat la disposició a vendre les accions al consorci TMP i han recomanat acceptar l'oferta a la resta d'accionistes. L'adquisició de la sueca Jobline, un dels principals portals d'ocupació europeu, forma part de l'estratègia d'expansió de Monster, que, si tanca l'operació, entrarà a cinc països europeus més: Suècia, Noruega, Dinamarca, Suïssa i Finlàndia. D'aquesta manera, Monster.com serà a vint països. La companyia considera que la unió dels productes i serveis de Monster.com i Jobline a Europa permetrà als usuaris "accedir a les millors oportunitats europees de feina" i a una gran quantitat de productes i serveis. Jobline, que és a onze països d'europeus, té un milió d'usuaris registrats i la seva web va rebre prop de 17 milions de visites el primer trimestre de l'any.