L'únic punt de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics de Barcelona continua en fase de proves un any després

Barcelona (ACN).- L'Ajuntament de Barcelona i Endesa, responsables de l'únic punt de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics de Barcelona, atribueixen a l'escassesa de cotxes d'aquest tipus el poc ús de la instal·lació un any després que s'inaugurés. Els 250 vehicles elèctrics privats que hi ha a la capital catalana, dels que més de 200 són motocicletes, opten per la recàrrega lenta, més barata i que es pot ubicar en els aparcaments privats. En dotze mesos, aproximadament un vehicle a la setmana ha utilitzat aquesta instal·lació, una xifra menor de l'esperada i de la que registren els punts de recàrrega lenta monitoritzats per l'Ajuntament, que arriben a 1,5 consums al dia en el millor dels casos.
L'únic punt de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics de Barcelona continua en fase de proves un any després

L'únic punt de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics de Barcelona continua en fase de proves un any després

Barcelona (ACN).- L'Ajuntament de Barcelona i Endesa, responsables de l'únic punt de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics de Barcelona, atribueixen a l'escassesa de cotxes d'aquest tipus el poc ús de la instal·lació un any després que s'inaugurés. Els 250 vehicles elèctrics privats que hi ha a la capital catalana, dels que més de 200 són motocicletes, opten per la recàrrega lenta, més barata i que es pot ubicar en els aparcaments privats. En dotze mesos, aproximadament un vehicle a la setmana ha utilitzat aquesta instal·lació, una xifra menor de l'esperada i de la que registren els punts de recàrrega lenta monitoritzats per l'Ajuntament, que arriben a 1,5 consums al dia en el millor dels casos.