Llargues cues i esperes de fins a tres hores per trobar un transport públic a Barcelona després del Barça-Madrid

Amb el metro tancat, el servei d'autobús i els pocs taxis que circulen aquests dies van resultar insuficients per donar servei als milers de persones, la majoria turistes, que havien assistit al partit d'anada de la Supercopa. L'Ajuntament proposa que clubs i federacions paguin el metro o avancin els partits. El Barça no n'ha volgut parlar.
Llargues cues i esperes de fins a tres hores per trobar un transport públic a Barcelona després del Barça-Madrid
Barcelona

Llargues cues i esperes de fins a tres hores per trobar un transport públic a Barcelona després del Barça-Madrid

Amb el metro tancat, el servei d'autobús i els pocs taxis que circulen aquests dies van resultar insuficients per donar servei als milers de persones, la majoria turistes, que havien assistit al partit d'anada de la Supercopa. L'Ajuntament proposa que clubs i federacions paguin el metro o avancin els partits. El Barça no n'ha volgut parlar.
Televisió de Catalunya
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
La tornada a casa per a molts dels assistents al partit Barça-Madrid de Supercopa d'aquest dijous va ser una odissea. A la sortida es van trobar que no hi havia servei de metro i molts, pràcticament tots turistes, no sabien què fer.

Molts van decidir caminar durant hores per arribar a l'hotel.

D'altres van voler esperar l'autobús, però a la parada equivocada, ja que el servei especial d'autobusos que va a plaça Catalunya i a Mossèn Cinto Verdaguer no té parada a les marquesines habituals. Almenys tres línies del servei Nitbus tenen parada a travessera de les Corts, tot i que també cal saber on agafar-los.

Els taxis tampoc van donar l'abast. Des de l'Institut del Taxi asseguren que, per molts taxis que es mobilitzin, és impossible atendre desenes de milers d'usuaris.

Posicions creuades

L'Ajuntament ja va decidir a principis d'any que deixava d'assumir els 30.000 euros que costa cada hora de més que s'allarga el servei de metro.

Per això va instar la federació de futbol i el Barça , com passa a altres ciutats europees, a assumir-ne el cost o a modificar els horaris dels partits per evitar aquestes situacions.

El Futbol Club Barcelona no ha volgut fer cap comentari sobre aquesta petició de l'Ajuntament, al·legant que la mobilitat és responsabilitat de l'Administració.

VÍDEOS RELACIONATS