L'Ajuntament i el patronat de la Sagrada Família estudiaran com regularitzar la llicència d'obres del temple

ACN Barcelona.-L'Ajuntament de Barcelona i la Junta Constructora de la Sagrada Família han acordat crear una comissió tècnica per regularitzar conjuntament la situació del tràmit de llicència d'obres del temple. Així ho van pactar el Govern municipal i representants del patronat en una reunió mantinguda aquest dimarts entre les dues institucions, que va servir per iniciar les converses de cara a "poder normalitzar durant el 2017 un assumpte pendent des de fa més de 100 anys", segons ha informat el consistori en un comunicat. La comissió estarà formada pels equips tècnics de l'Ajuntament i de la Junta de la Sagrada Família i tractarà d'elaborar propostes consensuades tant pel que fa al procés per a la llicència d'obres del projecte com per l'estat dels treballs que s'estan executant actualment.

"La voluntat compartida és trobar la millor solució tant per a la ciutat com per a la continuïtat de les obres, tot reconeixent la singularitat de l'equipament. En les properes sessions de treball, doncs, s'avançarà en la concreció de l'encaix del projecte en el seu entorn immediat i es tindrà en compte els efectes que genera l'activitat del temple sobre la mobilitat urbana i l'espai públic", segons el comunicat municipal.La tinent d'alcalde d'Ecologia,Urbanisme i Mobilitat, Janet Sanz, ha explicat en unes declaracions als mitjans de comunicació aquest dimecres al migdia que l'acord amb el patronat de la Sagrada Família ha de regularitzar "l'anomalia" de la llicència d'obres del temple, que es va sol·licitar fa més d'un segle a l'ajuntament de Sant Martí de Provençals. "Volem establir quin projecte tècnic i jurídic ha de permetre obtenir la llicència d'obres" i continuar amb el projecte de construcció de la Sagrada Família, ha sentenciat Sanz.

Anar al contingut