Bàsquet

La secció de bàsquet del Barcelona també lluirà publicitat a la samarreta

La secció de bàsquet del FC Barcelona lluirà publicitat de l'empresa asseguradora Winterthur pel que resta de temporada i tres més. L'acord començarà el diumenge que ve, amb motiu del partit davant el Reial Madrid al Palau Blaugrana. La secció de bàsquet, que havia portat publicitat de Banca Catalana des de l'any 1992 fins al 1998, es converteix d'aquesta manera en la tercera secció professional del club que contracta un patrocinador sota la presidència de Joan Laporta, després de les d'hoquei patins (Excelent, que també patrocina la secció de ciclisme) i handbol (Cifec). No s'han revelat les xifres de l'operació.

Actualitzat
També aquesta mateixa temporada, el primer equip de futbol llueix el logotip de TV3 en la mànega de les samarretes. L'acord és vigent fins al final de la present campanya i s'emmarca en els compromisos firmats per les dues parts per a la cessió de drets televisius i d'explotació de la publicitat estàtica. Paral·lelament, el Barcelona estudia la possibilitat que l'empresa d'apostes "Betandwin" sigui el patrocinador del primer equip de futbol. Per això estudia una oferta entre 14 i 17 milions d'euros per temporada. Marc Ingla, vicepresident del FC Barcelona encarregat de qüestions de màrqueting, ha comentat l'interès d'aquesta empresa a associar-se amb el Barcelona i amb el bàsquet en general.
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut