Font qüestiona si cal desdoblar tota l'N-II a Girona perquè es pot considerar l'autopista com a via complementària

Girona (ACN).- El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, ha qüestionat si cal desdoblar tota l'N-II a les comarques gironines perquè es pot considerar l'autopista AP-7 com a via complementària. Font ha admès que tenir la nacional desdoblada de punta a punta de la demarcació és una "reivindicació històrica" i un fet "de justícia", però també ha volgut fer un bany de realitat. "Ens hem de mirar al mirall, i no podem seguir fent carreteres desdoblades al costat d'autopistes", ha dit el director general. Per això, Ricard Font ha admès que ser "pragmàtics" passa per solucionar els actuals colls d'ampolla que té l'N-II però també per "fer un esforç" i pensar en fer servir l'AP-7 "com a complementària".
Font qüestiona si cal desdoblar tota l'N-II a Girona perquè es pot considerar l'autopista com a via complementària

Font qüestiona si cal desdoblar tota l'N-II a Girona perquè es pot considerar l'autopista com a via complementària

Girona (ACN).- El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, ha qüestionat si cal desdoblar tota l'N-II a les comarques gironines perquè es pot considerar l'autopista AP-7 com a via complementària. Font ha admès que tenir la nacional desdoblada de punta a punta de la demarcació és una "reivindicació històrica" i un fet "de justícia", però també ha volgut fer un bany de realitat. "Ens hem de mirar al mirall, i no podem seguir fent carreteres desdoblades al costat d'autopistes", ha dit el director general. Per això, Ricard Font ha admès que ser "pragmàtics" passa per solucionar els actuals colls d'ampolla que té l'N-II però també per "fer un esforç" i pensar en fer servir l'AP-7 "com a complementària".