El capità del vol accidentat tenia 6.000 hores de vol i deu anys d'experiència i la darrera verificació de l'avió s'havia fet dilluns a Düsseldorf

Brussel·les (ACN).- El capità del vol accidentat treballava per a Lufthansa i Germanwings "des de feia més de deu anys" i tenia una experiència de "més 6.000 hores de vol" en aquest aparell A320, segons ha informat el president de l'aerolínia, Thomas Winkelmann. L'aparell que s'ha estavellat als Alps francesos tenia 24 anys, Lufthansa el va comprar el 1991, i havia estat revisat a fons l'estiu del 2013, com aconsellen els manuals d'Airbus. La darrera "verificació de rutina" s'havia fet aquest dilluns a l'aeroport de Düsseldorf, pels tècnics de Lufthansa, sense cap incidència assenyalada, segons Winkelmann. A bord hi viatjaven almenys 67 alemanys, però aquesta xifra podria canviar.
El capità del vol accidentat tenia 6.000 hores de vol i deu anys d'experiència i la darrera verificació de l'avió s'havia fet dilluns a Düsseldorf

El capità del vol accidentat tenia 6.000 hores de vol i deu anys d'experiència i la darrera verificació de l'avió s'havia fet dilluns a Düsseldorf

Brussel·les (ACN).- El capità del vol accidentat treballava per a Lufthansa i Germanwings "des de feia més de deu anys" i tenia una experiència de "més 6.000 hores de vol" en aquest aparell A320, segons ha informat el president de l'aerolínia, Thomas Winkelmann. L'aparell que s'ha estavellat als Alps francesos tenia 24 anys, Lufthansa el va comprar el 1991, i havia estat revisat a fons l'estiu del 2013, com aconsellen els manuals d'Airbus. La darrera "verificació de rutina" s'havia fet aquest dilluns a l'aeroport de Düsseldorf, pels tècnics de Lufthansa, sense cap incidència assenyalada, segons Winkelmann. A bord hi viatjaven almenys 67 alemanys, però aquesta xifra podria canviar.