El Barça aposta de manera ferma pel mercat asiàtic

El Barça ha inaugurat la botiga oficial al Japó i negocia a Corea per trobar un patrocinador per a la samarreta del primer equip. El vicepresident de màrqueting i mitjans, Marc Ingla, viatja a Seül per negociar amb grans corporacions del país que han fet arribar el seu interès per incloure la seva publicitat a la samarreta. Marxa acompanyat del responsable de màrqueting, Esteve Calzada. Tot i que les negociacions han avançat considerablement, i malgrat que les reunions d'aquests dies són importants, Ingla ha explicat des del Japó que la decisió definitiva encara trigarà uns quants dies.
El Barça aposta de manera ferma pel mercat asiàtic
Actualitat blaugrana

El Barça aposta de manera ferma pel mercat asiàtic

El Barça ha inaugurat la botiga oficial al Japó i negocia a Corea per trobar un patrocinador per a la samarreta del primer equip. El vicepresident de màrqueting i mitjans, Marc Ingla, viatja a Seül per negociar amb grans corporacions del país que han fet arribar el seu interès per incloure la seva publicitat a la samarreta. Marxa acompanyat del responsable de màrqueting, Esteve Calzada. Tot i que les negociacions han avançat considerablement, i malgrat que les reunions d'aquests dies són importants, Ingla ha explicat des del Japó que la decisió definitiva encara trigarà uns quants dies.
El club es vol assegurar que encerta en un punt tan trascendental. Uns 300 espectadors locals han participat en la inauguració de la Botiga. L'èxit ha fet que els directius blaugranes hagin tancat un acord per garantir la distribució dels productes marca Barça en dos mil punts repartits per la geografia japonesa, a més de la Botiga oficial.

NOTÍCIES RELACIONADES