El 17% de la xarxa viària catalana registra un risc 'molt alt' de patir accident segons l'estudi EuroRap

Barcelona (ACN).- L'estudi EuroRap, que analitza la perillositat de les carreteres, assenyala el tram BV-2041 entre Gavà i Begues per tercer any consecutiu com el tram amb risc de patir un accident. La segueixen el tram de la N-260 a Alp el tram de la C.1415a a Sentmenat. En total, es calcula que un 17% de la xarxa analitzada té un risc 'molt alt' d'accidentalitat i un 15'3 un risc 'alt'. Lleida és la demarcació amb una proporció de quilòmetres més perillosos, amb un 36'5%, mentre que Tarragona és la que en té menys, amb un 20'7. La millora de la separació de sentits o la senyalització són algunes de les actuacions que implanta el Govern per millorar encara més una situació que ja ha fet un salt qualitatiu a Catalunya.
El 17% de la xarxa viària catalana registra un risc 'molt alt' de patir accident segons l'estudi EuroRap

El 17% de la xarxa viària catalana registra un risc 'molt alt' de patir accident segons l'estudi EuroRap

Barcelona (ACN).- L'estudi EuroRap, que analitza la perillositat de les carreteres, assenyala el tram BV-2041 entre Gavà i Begues per tercer any consecutiu com el tram amb risc de patir un accident. La segueixen el tram de la N-260 a Alp el tram de la C.1415a a Sentmenat. En total, es calcula que un 17% de la xarxa analitzada té un risc 'molt alt' d'accidentalitat i un 15'3 un risc 'alt'. Lleida és la demarcació amb una proporció de quilòmetres més perillosos, amb un 36'5%, mentre que Tarragona és la que en té menys, amb un 20'7. La millora de la separació de sentits o la senyalització són algunes de les actuacions que implanta el Govern per millorar encara més una situació que ja ha fet un salt qualitatiu a Catalunya.