Poliorama

Dagoll Dagom canta i espanta "Poe", basat en l'escriptor mestre del terror

En ple començament de la temporada teatral, les estrenes a Barcelona se succeeixen gairebé cada nit. Ahir va ser el torn de l'últim muntatge de la companyia Dagoll Dagom. La seva especialitat són els musicals, i segueixen amb aquest format, però amb una novetat: i és que han triat el terror com a gènere, això sí, guiats pel millor mestre, l'escriptor nord-americà Edgar Allan Poe.

Actualitzat
Les portes de la casa Usher s'obrien ahir al Teatre Poliorama de Barcelona per deixar-hi entrar les vides torturades, angoixades i tenebroses dels personatges que va crear Edgar Allan Poe. El nom de l'escriptor titula l'últim espectacle de la companyia Dagoll Dagom, que, per primer cop, ha posat música al terror literari i s'ha atrevit amb un muntatge poc habitual a les cartelleres teatrals. Conduïts, principalment, pel relat "La caiguda de la casa Usher", Joan Lluís Bozzo, Anna Rosa Cisquella i Miquel Periel han entrat en l'univers d'aquest clàssic de la literatura fanàstica i de terror i han escrit un llibret esquitxat per les obsessions vitals i literàries de l'escriptor amb la mort i la por. Roger Pera serà l'amo d'una casa tan decrèpita i sinistra com els seus mateixos habitants. Un home dominat pel temor i pels experiments sense escrúpols del psiquiatre que interpreta Carlos Gramaje. Rosa Galindo i Miquel Hernàndez transiten també per aquesta espectral casa Usher, un fantasmagòric recinte que des del primer moment engoleix l'espectador a través, sobretot, de la solvent partitura que ha compost Òscar Roig.
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut