Aena seguirà usant el canal Twitter que va crear durant la crisi aèria del pont de la Puríssima

El Prat de Llobregat (ACN).- 3.500 usuaris van seguir durant les seves primeres 24 hores de vida el compte de Twitter que va crear Aena, l'organisme de gestió aeroportuària, durant el caos aeri que va paralitzar el trànsit aeri espanyol el passat 3 de desembre. Davant la desorientació dels usuaris i de l'allau de consultes dels mitjans de comunicació durant la vaga salvatge dels controladors, l'organisme de navegació aèria va obrir el compte @aenainformacion per difondre la seva versió del conflicte laboral i informar els afectats. Ara, Aena ha decidit mantenir de forma permanent aquest canal d'informació, que ja té 4.200 seguidors. El canal de @controladores té més seguidors: 5.163 a hores d'ara.
Aena seguirà usant el canal Twitter que va crear durant la crisi aèria del pont de la Puríssima

Aena seguirà usant el canal Twitter que va crear durant la crisi aèria del pont de la Puríssima

El Prat de Llobregat (ACN).- 3.500 usuaris van seguir durant les seves primeres 24 hores de vida el compte de Twitter que va crear Aena, l'organisme de gestió aeroportuària, durant el caos aeri que va paralitzar el trànsit aeri espanyol el passat 3 de desembre. Davant la desorientació dels usuaris i de l'allau de consultes dels mitjans de comunicació durant la vaga salvatge dels controladors, l'organisme de navegació aèria va obrir el compte @aenainformacion per difondre la seva versió del conflicte laboral i informar els afectats. Ara, Aena ha decidit mantenir de forma permanent aquest canal d'informació, que ja té 4.200 seguidors. El canal de @controladores té més seguidors: 5.163 a hores d'ara.