Imatge de la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio.
Imatge de la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio.

TV3 i Catalunya Ràdio obren el cor a l'estiu més espacial, amb la banda sonora de "T'estimo igual", amb les veus de Lildami i Jim 

Avui s'estrena la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio "Obre el cor a l'estiu més espacial" al "TN migdia" i a "La tarda de Catalunya Ràdio". Les veus de Lildami i Jim, membre del jurat i guanyadora de la segona edició d'"Eufòria", interpreten la banda sonora de l'estiu als mitjans de la CCMA, amb la cançó "T'estimo igual", disponible des d'aquest divendres a les principals plataformes de reproducció d'àudio.  

Amb l'arribada de l'estiu, com cada any, arriba la nova campanya de TV3 i Catalunya Ràdio, que aquest any té com a claim "Obre el cor a l'estiu més espacial", marcada cent per cent per la cançó de Lildami "T'estimo igual". La campanya, que torna a tenir el patrocini de Vichy Catalan, s'estrena aquest migdia pels volts de les 15.30, al "TN migdia" de TV3, amb Raquel Sans i Xavi Coral, i a "La tarda de Catalunya Ràdio", amb Elisenda Carod. 

El cantant Lildami (Halley Records), juntament amb la Jim (Música Global), canten a l'amor amb "T'estimo igual", que ja es va estrenar en primícia a l'última gala d'"Eufòria". Cantar la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio és un dels premis per haver guanyat aquesta edició del talent xou musical, de la qual també s'estrenarà un videoclip en què la Jim es converteix en un àlien que es proposa conquerir un planeta molt especial.  

Com cada any, TV3 i Catalunya Ràdio aposten per l'escena musical catalana amb la cançó de l'estiu, que aquest any torna a girar al voltant del programa "Eufòria", amb Lildami, membre del jurat, i la Jim, la guanyadora de la segona edició, com a intèrprets. L'any passat, els protagonistes de la campanya d'estiu van ser el presentador del talent xou, Miki Núñez, i la guanyadora de la primera edició, Mariona Escoda.  

Els intèrprets de la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio dels últims anys han estat Els Amics de les Arts (2021), Suu (2020), Lildami (2019), Koers (2018), Pau Guillamet "Guillamino" (2017), La Soul Machine (2016), Projecte Mut (2015), Pepet i Marieta (2014), Els Catarres (2013), The Pinker Tones (2012) i The Pepper Pots (2011). 

 

Obre el cor a l'estiu més espacial 

El Departament de Màrqueting de la CCMA aposta pel to i el missatge de la cançó "T'estimo igual" per a la campanya d'aquest estiu. Partint de la història d'amor galàctic que explica, en una de les èpoques de l'any en què més es gaudeix de l'amor, proposa estirar el fil de la cançó i jugar amb la sonoritat i el doble significat de la parella de mots "especial/espacial".  

Visualment, la campanya s'inspira en l'estil icònic de les mítiques revistes "Amazing Stories" per crear un món visual que permeti acompanyar la marcianada de Lildami. Amb aquest codi visual, s'obre un món de possibilitats per recrear un original gràfic de campanya amb fotografies retocades i detalls d'il·lustració en un entorn lunar amb cràters recoberts de sorra fúcsia que situa els espectadors en un escenari futurista "retro". 

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut