TV3 fa un bon cap de setmana amb l'estrena de les gales d'"Eufòria" i el programa 200 de "Preguntes freqüents"

TV3 va ser líder divendres, amb un 15,5%, dissabte, amb una quota del 13,6%, i diumenge, amb un 10,2%, empatada amb Antena3. Entre els programes més vistos destaquen els telenotícies, l'estrena d'"Eufòria" i el programa 200 de "Preguntes freqüents"

TV3 fa un bon cap de setmana amb l'estrena de les gales d'"Eufòria" i el programa 200 de "Preguntes freqüents" 

TV3 va ser líder divendres, amb un 15,5%, dissabte, amb una quota del 13,6%, i diumenge, amb un 10,2%, empatada amb Antena3. Entre els programes més vistos destaquen els telenotícies, l'estrena d'"Eufòria" i el programa 200 de "Preguntes freqüents". 

Divendres, TV3 va liderar el dia, amb una quota del 15,5%. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN vespre" que presenta Toni Cruanyes en primer lloc, amb una quota del 23,7% i 517.000 espectadors. El va seguir el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, amb una quota del 28,4% i 478.000 espectadors. El "Cuines", en què Marc Ribas va preparar una crema de Sant Josep, va ocupar el tercer lloc, amb una quota del 22,3% i 359.000 espectadors. El "TN comarques", amb Núria Solé, va ser quart, amb una quota del 24,9% i 327.000 espectadors. 

Gran estrena de les gales d'"Eufòria", el nou talent musical de les nits de divendres, que condueixen Marta Torné i Miki Núñez. Va fer una quota del 16,6% i 298.000 espectadors, i va liderar la franja. L'audiència acumulada va ser de 788.000 espectadors i va destacar a les franges de nens i nenes, amb una quota del 31,1% i la dels joves, amb un 25,5% de quota. 

Pel que fa a les audiències digitals "Eufòria" va ser el segon programa més vist a la carta de la setmana passada, amb 94.500 reproduccions. Des de l'inici dels càstings l'han vist 77.000 usuaris únics i acumula 145.000 reproduccions als mitjans digitals de la CCMA. A banda, en plataformes externes ha tingut més de 325.000 reproduccions de vídeo a TikTok i prop de 300.000 a Instagram. I la conversa social a Twitter de la setmana ha estat de 8.800 missatges. 

També en el rànquing dels més vistos, el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, la van veure 261.000 espectadors i va fer un 17,3% de quota. L'"Està passant", el programa dels vespres que condueix Toni Soler, va fer una quota del 9,7% i 172.000 espectadors. I "Planta baixa", amb Ricard Ustrell, amb 167.000 espectadors i un 16,2% de quota. 

Dissabte, TV3, líder i bon resultat del "Preguntes freqüents" 

Dissabte, TV3 va ser la més vista, amb una quota del 13,6%. Cinc dels sis programes més vistos van ser de TV3. Ell primer lloc del rànquing el va ocupar el "TN cap de setmana vespre"amb Cristina Riba i Ramon Pellicer, amb 466.000 espectadors i un 23,6% de quota. L'edició del migdia va ser segona, amb un 25,4% de quota i 407.000 espectadors. 

El "Preguntes freqüents", que presenta Cristina Puig i que celebrava el programa 200, va fer un excel·lent resultat, amb una quota del 16,2%, 233.000 espectadors, una audiència acumulada de 950.000 espectadors i líder destacat de la franja.  

El va seguir l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, amb 227.000 espectadors i una quota del 13,5%, i el "Tarda de cine", amb la pel·lícula "Cremats", va fer una quota del 13,4% i 210.000 espectadors i va liderar la franja. 

Diumenge, líder, i els telenotícies entre els més vistos 

Diumenge TV3 va tornar a ser la cadena més vista del dia, amb una quota del 10,2%, empatada amb Antena3. El segon programa més vist va ser el "TN cap de setmana migdia", amb una quota del 24,9% i 462.000 espectadors. El segon lloc va ser per a l'edició del vespre dels informatius, amb una quota del 16,9% i 446.000 espectadors. 

També van fer bons resultats l'"Atrapa'm si pots", que condueix Llucià Ferrer, amb 296.000 espectadors i un 13,8% de quota. Tot seguit el "30 minuts", amb "L'estratègia Putin", amb 276.000 espectadors i un 10,7% de quota. I el "Tarda de cine", amb el film "Cheri", amb 220.000 espectadors i un 12,2% de quota. 

I el "Gol a gol", amb Jordi Grau, que es va emetre de manera simultània per TV3 i Esport3, va fer una quota del 9,7% i 133.000 espectadors. 

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.) 

#audiènciesTV3 

 

Anar al contingut