Les botigues del passeig de Gràcia obriran el dia 30 fins a la mitjanit en la segona Shopping Night
El proper 30 de novembre es farà la segona edició de la Shopping Night al Passeig de Gràcia de Barcelona. Respecte a l'edició de l'any passat, s'ha doblat el nombre de comerços i restaurants que hi participen, fins a arribar a uns 90, que obriran les portes fins passada la mitjanit.
En l'edició d'aquest any, la iniciativa s'amplia als carrers adjacents de passeig de Gràcia, des de Casp fins a Rosselló. El president de l'Associació d'Amics del Passeig de Gràcia, Lluís Sans, ha assenyalat que Barcelona rep el 40% dels turistes extracomunitaris que arriben a l'Estat i que en aquest eix comercial s'hi gasten el 24% dels diners que es gasten a Espanya. Sans considera que cal impulsar el passeig de Gràcia per posicionar-lo com el "millor lloc per comprar a Barcelona".
L'objectiu de la Shopping Night és obrir els negocis del popular carrer barceloní a tota la ciutadania, a través de festes, còctels, concerts en directe i gastronomia al carrer. En aquesta edició, l'organització buscarà la internacionalització de l'esdeveniment i també obtenir més espònsors, per poder donar continuïtat a la Shopping Night.
L'any passat, les botigues que van participar a la Shopping Night van facturar 400.000 euros, una suma que aquest any s'espera superar.
L'objectiu de la Shopping Night és obrir els negocis del popular carrer barceloní a tota la ciutadania, a través de festes, còctels, concerts en directe i gastronomia al carrer. En aquesta edició, l'organització buscarà la internacionalització de l'esdeveniment i també obtenir més espònsors, per poder donar continuïtat a la Shopping Night.
L'any passat, les botigues que van participar a la Shopping Night van facturar 400.000 euros, una suma que aquest any s'espera superar.