Els mitjans de la CCMA, líders a internet

Catalunya Ràdio i TV3 lideren les audiències d'internet en l'àmbit català en les seves respectives categories, segons dades de comScore. I la CCMA és el grup audiovisual amb més consum de vídeo a Catalunya.

Al mes de gener, Catalunya Ràdio és líder a internet en l'àmbit de la ràdio en català. El nombre de visitants únics mensuals s'ha situat en 124.000 a Catalunya, segons dades de comScore MMX.

Pel que fa a consum de vídeo en la categoria de "TV", TV3 és líder a Catalunya amb 412.000 espectadors únics, segons dades de comScore Videometrix. En segon lloc, i a força distància, hi ha T5 amb 312.000 espectadors únics.

I la CCMA, com a grup audiovisual, és el que té més espectadors únics en consum de vídeo a Catalunya en la categoria "Entertainment", per davant de Mediaset, Atresmedia i RTVE, també segons dades de comScore Videometrix. El portal de la CCMA obté, aquest gener, una cobertura del 15,2% amb 625.000 visitants únics.

Les dades de comScore MMX i comScore Videometrix només tenen en compte el consum a través d'ordinadors, és a dir, que no inclouen el consum de dispositius mòbils, tauletes ni TV connectada.

catradio.cat

tv3.cat

ccma.cat

Anar al contingut