Cristina Genebat simula un infart en directe
Cristina Genebat simula un infart en directe
Les xarxes bullen amb l'espot de La Marató

Les reaccions a l'infart simulat en directe de Cristina Genebat

L'atac de cor fingit de l'actriu formava part d'una ficció de La Marató d'enguany per donar visibilitat a les malalties cardiovasculars

Havia de ser una sèrie trencadora, amb un format innovador i protagonitzada per dos intèrprets de referència del país. Però es recordarà segurament com un dels espots més impactants de La Marató dels últims anys.

A la suposada sitcom "Quan el cor s'atura", Cristina Genebat i Julio Manrique interpretaven un matrimoni d'Igualada en crisi després d'anys de convivència. Enmig d'una discusió, Cristina Genebat interromp la seva interpretació: està tenint un atac de cor en directe. 

Els instants posteriors són caòtics: corredisses al plató, cares d'horror del públic present i la imatge es fon a negre. Uns segons agònics, fins que Manrique i Genebat apareixen de nou al plató per explicar-nos l'engany: tot forma part d'una estratègia creativa arriscada de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio per visibilitzar les malalties cardiovasculars.

La farsa ha agafat molts espectadors per sorpresa i han volgut compartir les seves reaccions a les xarxes socials.

 

 

Molts usuaris han rebut l'espot amb admiració en saber la sorpresa, però d'altres també han expressat el mal moment que han passat durant l'emissió. Fins i tot hi ha hagut qui ha reclamat veure la suposada sèrie, que no ha arribat a existir mai.
 

 

"Quan el cor s'atura... La Marató sempre batega"

El moment televisiu, que es pot reviure a la carta a TV3, és l'essència de l'espot de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio d'aquesta edició, l'element central de la campanya de sensibilització.

 

 

L'eslògan de La Marató, que fins avui havia estat "La Marató sempre batega", s'uneix al títol de la sèrie per crear l'eslògan final de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio d'aquesta edició dedicada a la salut cardiovascular: "Quan el cor s'atura... La Marató sempre batega"

L'espot de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio per la salut cardiovascular ha estat rodat per la productora Oxigeno i ha estat dirigit per Roger Villaroya i Edgar Lledó, especialistes en formats audiovisuals publicitaris i també de ficció.

 

ARXIVAT A:
La Marató
NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut