L'espot d'estiu de TV3 i Catràdio del 2022, premi a la millor campanya d'una cadena de televisió a escala europea

El guardó l'atorga l'associació Eyes and Ears Europe, que serveix de plataforma i punt de trobada per al talent i la creativitat dels mitjans audiovisuals europeus.

La campanya d'estiu de TV3 i Catràdio del 2022 ha rebut el Premi Best Station Spot 2023 al 25è International Eyes and Ears Awards. El guardó premia la millor campanya d'una cadena televisiva a escala europea. 

Eyes and Ears Europe és una associació creada l'any 1996 a Alemanya que serveix de plataforma i punt de trobada per al talent i la creativitat dels mitjans audiovisuals europeus. Anualment, Eyes and Ears premia les propostes més destacades en àmbits com la creativitat, la innovació, el disseny, l'estratègia de promoció i projecció de marques de cadenes de televisió, ràdio i plataformes digitals. 

 

La campanya que ha rebut el guardó correspon a la temporada d'estiu del 2022, i va ser creada i produïda pel Departament de Màrqueting de la CCMA en col·laboració amb l'estudi creatiu Ladyssenyadora. L'objectiu de les diferents peces que formaven part de la campanya va ser fer un brindis per la imaginació. Per fer-ho, es prenia com a punt de partida obres d'art icòniques, les quals prenien vida amb la tècnica d'animació stop motion, que en la variant d'animar persones i objectes reals es coneix com a pixelation. 

El resultat va ser un esclat de color i d'imaginació, reforçat per l'eslògan "Imagina!", en el qual les obres d'art es barrejaven de manera sorprenent amb elements de l'imaginari estiuenc. Tot plegat amb un to vitalista, ple d'alegria i que volia reivindicar la creativitat que tothom té a dins. La banda sonora de la campanya va ser la cançó "Llums de mitjanit", de Miki Núñez amb Mariona Escoda, guanyadora de la primera edició d'"Eufòria". 

Anar al contingut