Ricard Ustrell dirigeix i realitza "El matí de Catalunya Ràdio".
Ricard Ustrell dirigeix i realitza "El matí de Catalunya Ràdio".

El nou "El matí de Catalunya Ràdio" creix prop d'un 20% en consum diari digital en directe

Durant els primers dies amb Ricard Ustrell al capdavant d'"El matí de Catalunya Ràdio", el programa ha incrementat en un 19,5% el consum digital diari en directe, i en un 55% l'audiència a la carta, en relació amb la mitjana de la temporada anterior

El consum digital diari en directe d'"El matí de Catalunya Ràdio" s'ha incrementat en un 19,5%, en comparació a la mitjana de la temporada passada, durant els primers dies d'arrencada del nou projecte dirigit i realitzat per Ricard Ustrell. El temps de consum en directe a través de l'app i el web de Catràdio també ha crescut, en aquest cas un 60%. 

Pel que fa al consum digital diari a la carta, el creixement ha estat d'un 55%. I també s'ha registrat un augment molt significatiu de les interaccions a través de les xarxes socials, amb un 29% més de reproduccions diàries de vídeo (un total de 125.984) i un 7% més d'impressions diàries (350.000) respecte a la mitjana de la temporada anterior. 

 

Anar al contingut